najlepsi fryzjerzy

1. Data: 2003-04-24 19:11:12

Temat: najlepsi fryzjerzy
Od: "m" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Temat przerabiany byl juz wiele razy. Ostatnio znalazlam jednak w sieci tzw.
kompedium:) z adresami i telefonami do salonow najlepszych fryzjerow w kilku
najwiekszych miastach w Polsce - tak wiec kopiuje linka - moze ktos
skorzysta.
http://new.bizz.pl/apps/bizz/tekst.jsp?place=bizz_bi
zz_szpieg&news_cat_id=14
1&news_id=447
Pozdrawiam,
m.

1. Data: 2003-04-24 19:43:55

Temat: Re: najlepsi fryzjerzy
Od: "m" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktos mi napisal, ze link nie dziala - owszem dziala, tylko ze jest za dlugi,
zeby sie tu ladnie skopiowal:(
W takim razie innaczej: wejscie do artykulu jest ze strony www.bizz.pl -
artykuł drugi od góry - raczej nie do przegapienia.
Pozdr.
m.

1. Data: 2003-04-24 19:47:33

Temat: odp: najlepsi fryzjerzy
Od: "Madziarka" <m...@U...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W takim razie innaczej: wejscie do artykulu jest ze strony www.bizz.pl -
> artykuł drugi od góry - raczej nie do przegapienia.

[ciach]

Link dziala tylko nalezy go calego skopiowac i wrzucic w explorera:)))

http://new.bizz.pl/apps/bizz/tekst.jsp?place=bizz_bi
zz_lewy_dol&news_cat_id=
10&news_id=453

chodzi o farmy pieknosci?:)

--
Pozdrawiam Magda GG 3115032
howuser&userid=7434656

1. Data: 2003-04-24 20:06:15

Od: "m" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madziarka" <m...@U...poczta.fm> napisał w wiadomości
> Link dziala tylko nalezy go calego skopiowac i wrzucic w explorera:)))
No wiem, ale jak widac nie wszyscy:)

> chodzi o farmy pieknosci?:)
Chodzi ocz. o rubryke Szpieg Bizz.pl - ktora na stronie jest wlasnie druga
od gory. Ale jak chcesz o farmach, to tez prosze:)
Pozdr.
m.

1. Data: 2003-04-24 20:10:11

Od: "Madziarka" <m...@U...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> No wiem, ale jak widac nie wszyscy:)

Dlatego napisalam;)

> Chodzi ocz. o rubryke Szpieg Bizz.pl - ktora na stronie jest wlasnie druga
> od gory. Ale jak chcesz o farmach, to tez prosze:)

Upsssss. Co za gafa:( Juz mam:)))))
Troche tego tam jest:))

1. Data: 2003-04-25 11:11:41

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kilku
> najwiekszych miastach w Polsce - tak wiec kopiuje linka - moze ktos

Ciekawe na jakiej podstawie sa wybierani...
Bo to jest strona wydawcy tak ambitnych pism jak Gala, Claudia etc.

Kaska

1. Data: 2003-04-25 11:20:54

Od: "Madziarka" <m...@U...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ciekawe na jakiej podstawie sa wybierani...
> Bo to jest strona wydawcy tak ambitnych pism jak Gala, Claudia etc.

Moze byl jakis konkurs i te ktore zostaly wyroznione umiescili na stronie?
Musial byc jakis powod i napewno byl dobry. Tylko jaki??? Ktos wie??:)
A tak na marginesie zaryzykowalabym pojscie do jednego z nich i sprawdzila
jak wyglada w srodku, jaka jest obsluga i tak dalej:))))
No w koncu niby sa najlepsi;)))

1. Data: 2003-04-25 12:41:40

Od: "gocha" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U tego fryzjera ze Szczecina byłam, naprawdę super, tylko sporo kosztuje
(100zł ścięcie).

Pozdrawiam Gocha

1. Data: 2003-04-25 13:11:42

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Madziarka wrote:

> A tak na marginesie zaryzykowalabym pojscie do jednego z
> nich i sprawdzila jak wyglada w srodku, jaka jest obsluga i tak
> dalej:)))) No w koncu niby sa najlepsi;)))

Nie wiem czy sa najlepsi bo to subiektywna ocena, ale bywaja lepsi od innych
na pewno.
Placisz, niekoniecznie jakos duzo nad wyraz, wymagasz i wychodzisz
zadowolona.
Ja to lubie, mimo ze trzeba sie duzo wczesniej umawiac.

--
star

1. Data: 2003-04-25 13:34:13

Temat: Re: najlepsi fryzjerzy do Gochy.
Od: "MB" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> U tego fryzjera ze Szczecina byłam, naprawdę super, tylko sporo kosztuje
> (100zł ścięcie).
A czy on sam rowniez potrafi dobrac fryzure do osby, twarzy. I czy ta cena
to tylko samo sciecie, czy z myciem, modelowaniem ?
Bo moze tez bym sie do niego wybralam.
A czy wczesniej trzeba sie do nie zapisywac?

pozdrawiam
MonikaB

nowa fryzura
O urodzie innych ras