najwyzsza pora na podsumowanie

1. Data: 2020-11-16 11:06:21

Temat: najwyzsza pora na podsumowanie
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

jestesmy zdrowi, tak jak zawsze bylismy, tyle kziazek, tyle informacji,
ze ja naprawde musialem dozyc rewolucji

--
gazebo

2. Data: 2020-11-16 14:49:59

Temat: Re: najwyzsza pora na podsumowanie
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.11.2020 o 11:06, gazebo pisze:
> jestesmy zdrowi, tak jak zawsze bylismy, tyle kziazek, tyle
> informacji, ze ja naprawde musialem dozyc rewolucji

Ty jesteś i się ciesz. W mojej rodzinie mieliśmy już jeden przypadek
cięższego zachorowania i kto wie, co by było, gdyby nie znalazło się
miejsce w szpitalu. A znalazło się w innym mieście, choć Wrocław dość
dużo łóżek "covidowych" ma.

Ewa

3. Data: 2020-11-16 15:25:21

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/11/2020 o 13:49, FEniks pisze:

> [...]
> cięższego zachorowania i kto wie, co by było, gdyby nie znalazło się
> miejsce w szpitalu. A znalazło się w innym mieście, choć Wrocław dość

Covid to ja mialem dwa lata temu i teraz i bede mial pozniej, taki wirus
grypowy przewrotny, ze atakuje nawet jak czlowiek juz go przechorowal

--
gazebo

4. Data: 2020-11-16 17:21:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.11.2020 o 15:25, gazebo pisze:

> Covid to ja mialem dwa lata temu i teraz i bede mial pozniej, taki
> wirus grypowy przewrotny, ze atakuje nawet jak czlowiek juz go
> przechorowal

Niby nic nowego, ale jednak statystycznie więcej ludzi na to umiera niż
na grypę.

Ewa

5. Data: 2020-11-16 18:11:04

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 16.11.20 um 15:25 schrieb gazebo:

> Covid to ja mialem dwa lata temu i teraz i bede mial pozniej, taki wirus
> grypowy przewrotny, ze atakuje nawet jak czlowiek juz go przechorowal

Podobno wiele przeziebien jest spowodowanych przez rozne koronawirusy i
dzieki temu nabywa sie troche odpornosci na nowe zarazenia. Sars-Cov-2
jest nowy u ludzi i powoduje ciezkie komplikacje.

A z tym podsumowaniem to bym uwazal, bo podsumowuje sie raczej u schylku
zycia, jakiegos projektu, pracy, wedrowki, podrozy...
Dlatego nie podsumowuje, lecz pochwale sie krotkim skokiem w okolice.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/albums/721577
16916517902

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

6. Data: 2020-11-16 18:20:54

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/11/2020 o 16:21, FEniks pisze:

> Niby nic nowego, ale jednak statystycznie więcej ludzi na to umiera niż
> na grypę.
>
> Ewa

nieprawda

--
gazebo

7. Data: 2020-11-16 18:25:16

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/11/2020 o 17:11, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> zycia, jakiegos projektu, pracy, wedrowki, podrozy...
> Dlatego nie podsumowuje, lecz pochwale sie krotkim skokiem w okolice.

alez to to cudownie ujales, jestem stary a kurwa czekam na impuls, mam
dosc ogladania ludzi zduszonych

> https://www.flickr.com/photos/zabajawa/albums/721577
16916517902

zycia ludziom tym nie zalatasz
--
gazebo

8. Data: 2020-11-16 19:49:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.11.2020 o 18:20, gazebo pisze:

> nieprawda

Chyba zazdroszczę Ci tej pewności. Tylko dlaczego lekarze i specjaliści
jej nie mają? Wszyscy są w spisku?

Ewa

9. Data: 2020-11-16 19:51:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.11.2020 o 18:25, gazebo pisze:

> alez to to cudownie ujales, jestem stary a kurwa czekam na impuls, mam
> dosc ogladania ludzi zduszonych

A duszących się nie?

Ewa

10. Data: 2020-11-16 20:27:15

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/11/2020 o 18:49, FEniks pisze:

> Chyba zazdroszczę Ci tej pewności. Tylko dlaczego lekarze i specjaliści
> jej nie mają? Wszyscy są w spisku?
>
> Ewa

nie, czesc z nich po prostu wykonuje swoja prace bez wzgledu na
wszystko, czesc z nich przyjmuje prywatnie, niezla koniunktura, a tak
zapytam, chcesz wyladowac w szpitalu na stadionie? kto bedzie cie
leczyl? a raczej, przepraszam, kogo jeszcze przestaniemy leczyc? sama z
siebie podalas dane okolo 2000 ukrytych zgonow, ty mnie o cos pytasz czy
chcesz zebym cie pocieszyl?

--
gazebo

alexa