najwyzsza pora na podsumowanie

31. Data: 2020-11-17 20:43:53

Temat: Re: najwyzsza pora na podsumowanie
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.11.2020 o 19:25, gazebo pisze:
> [...]
i-ludzie-umieraja-w-nocy-bo-nie-ma-personelu,330801.
html?s=08

> nie, to nie jest sciema, oni nie umieraja na Covid, to nie jest jedyny
> szpital w Polsce

Zazwyczaj covid ich dobija, dołączając do innych chorób, ale część
umiera tylko na covid, a w każdym razie nie mają zdiagnozowanego nic innego.

> tak z glupia frant zapytam, co z tymi co chca ,no rescues,? wszystko
> umarlo, prawa i potrzeby ludzkie

Tzn. czego chcą? Do szpitala? A wielu takich jest? Dla takich jest
stadion narodowy.

Ewa

32. Data: 2020-11-17 20:46:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.11.2020 o 19:28, gazebo pisze:

> jest wirus grypy, to tyle na temat

Znaczy w ogóle negujesz istnienie koronawirusa?

Możesz sobie nazywać chorobę jak chcesz, nawet grypą. Grypy też nie
należy lekceważyć, zwłaszcza w tej odsłonie.

> zawsze to robilem, teraz jestem zmuszany, bez roznicy? a moze jednak

Ja nie czuję się zmuszona. Robię to, bo uważam za słuszne.

Ewa

33. Data: 2020-11-17 20:47:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.11.2020 o 19:30, gazebo pisze:
> [...]
n/album-72157716916517902/

n/album-72157712203560618/

> oj ludzie, irish coffee

Może być też. Choć wolę Baileysa.

Ewa

34. Data: 2020-11-17 21:13:57

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 17.11.20 um 20:47 schrieb FEniks:

n/album-72157716916517902/

n/album-72157712203560618/

> Może być też. Choć wolę Baileysa.
>
> Ewa

No to musze sprobowac. W niedziele po obiedzie degustujemy Auchentoshan
Three Wood. Konczy sie juz.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

35. Data: 2020-11-17 21:22:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.11.2020 o 21:13, Sylvio Balconetti pisze:

> No to musze sprobowac. W niedziele po obiedzie degustujemy
> Auchentoshan Three Wood. Konczy sie juz.

Whisky nigdy nie była moim ulubionym trunkiem. Ale dobrze się
zdezynfekować, zwłaszcza teraz. ;)

Ewa

36. Data: 2020-11-18 23:25:56

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 17.11.20 um 21:22 schrieb FEniks:

> Whisky nigdy nie była moim ulubionym trunkiem. Ale dobrze się
> zdezynfekować, zwłaszcza teraz. ;)
>
> Ewa

Tez nie gustowalem w whisky, ale dziecko (troche juz duze - w latach i
centymetrach) poszlo na whisky tasting i nauczylo mnie richtig trinken.
:-) Kupuje co jakis czas lepsze sorty (stac go, bo robi w IT) i konczymy
tak niedzielne obiady (w miare, bo bylo juz piwo i musi jechac do domu).
A wiec rozne Queen Margot (nawet 8) z Lidla i podobne to sa sikacze.
Lagavulin 16, Springabnk 12, Auchentoshan Three Wood smakuja inaczej,
ale i kosztuja.

37. Data: 2020-11-19 15:54:07

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/11/2020 o 19:43, FEniks pisze:

> [...]
>

> Zazwyczaj covid ich dobija, dołączając do innych chorób, ale część
> umiera tylko na covid, a w każdym razie nie mają zdiagnozowanego nic

jak sie wymaga od trupa zeby sie zdiagnozowal, no tak, mam zero zaufania
do jakichkolwiek statystyk z tym zwiazanych, tak jak do blednego
zalozenia, ze testy sa ok, a na tej wlasnie bazie powstaje cala reszta

> Tzn. czego chcą? Do szpitala? A wielu takich jest? Dla takich jest
> stadion narodowy.
>
> Ewa

nie, znowu sie zle wyrazilem, oni nie chca zeby ich ratowac na sile,
zadnej tuby w gardlo, co z transplantacja w tej chwili? ilu ludzi czeka
na przeszczepy? cisza w temacie

--
gazebo

38. Data: 2020-11-19 15:57:42

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/11/2020 o 19:46, FEniks pisze:

> Znaczy w ogóle negujesz istnienie koronawirusa?

to jest wirus grupowy, neguje pandemie

> Możesz sobie nazywać chorobę jak chcesz, nawet grypą. Grypy też nie
> należy lekceważyć, zwłaszcza w tej odsłonie.

przede wszystkim grypy

> Ja nie czuję się zmuszona. Robię to, bo uważam za słuszne.
>
> Ewa

zakrywanie twarzy przy kichnieciu czy kaszlu zawsze bylo sluszne, a
nawet kulturalne, zaslanianie twarzy maseczka jest niezdrowe

--
gazebo

39. Data: 2020-11-20 17:26:45

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.11.2020 o 15:57, gazebo pisze:

> to jest wirus grupowy, neguje pandemie

> przede wszystkim grypy

Nie bardzo Cię rozumiem, ale może masz jakieś podstawy sądzić, że
koronawirus nie istnieje?

Koronawirusy istnieją od dawna, różne. Tak się zdarzyło, że akurat ten
jest szczególnie podstępny i to jest fakt. A chorobę nazywaj sobie jak
chcesz, choćby grypą, to nie ma żadnego znaczenia.

Ewa

40. Data: 2020-11-20 17:34:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.11.2020 o 15:54, gazebo pisze:

> [...]
> zaufania do jakichkolwiek statystyk z tym zwiazanych, tak jak do
> blednego zalozenia, ze testy sa ok, a na tej wlasnie bazie powstaje

Testowanie byłoby jak najbardziej ok, gdyby było zakrojone na szeroką
skalę i wycelowane na to, żeby odizolować wszystkich chorych oraz
nosicieli wirusa. Taka strategia sprawdziła się w Korei. Bliżej - o
wiele lepsze wyniki pod tym względem mają też w Niemczech. Testują i
izolują. Mają nad tym jakąś kontrolę. U nas testy są zazwyczaj
spóźnione, wyniki jeszcze bardziej. Człowiek chodzi i rozsiewa wirusa,
zanim się dowie, że go ma. Lub - jeśli przechodzi objawowo - np. umrze i
nikt nawet nie wie, że miał covid.

> nie, znowu sie zle wyrazilem, oni nie chca zeby ich ratowac na sile,
> zadnej tuby w gardlo, co z transplantacja w tej chwili? ilu ludzi
> czeka na przeszczepy? cisza w temacie

Szczerze mówiąc, nie bardzo wiem, o co Ci chodzi. NB o przeszczepach
zaczyna się ostatnio mówić. Ale jeśli chodzi Ci o to, że cała ochrona
zdrowia szwankuje przez covid - to z tym nie dyskutuję, to jest
oczywiste. Ale jest to pokłosie przygotowania (lub raczej braku) do
pandemii w wykonaniu naszych rządzących. Na to nie ma innych słów poza
niecenzuralnymi. To, co nam zgotowali to najczystszej wody kurewstwo.

Tutaj ciekawa choć przerażająca lektura wprost z pola walki:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=18664473
26841678&id=100004292852992&s=08

Ewa

alexa