naleśniki

1. Data: 2002-09-06 07:54:06

Temat: naleśniki
Od: "magda" <m...@a...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Jestem okropnie głodna, ale jedyną zeczą na jaką na jaką mam ochotę
są naleśniki. Może ktoś z was ma jakiś dobry przepis na smaczne, kruchutkie
naleśniczki i na dobre nadzienie do nich?

1. Data: 2002-09-06 08:15:12

Temat: Re: naleśniki
Od: "maciek" <m...@n...konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam! Jestem okropnie głodna, ale jedyną zeczą na jaką na jaką mam ochotę
> są naleśniki. Może ktoś z was ma jakiś dobry przepis na smaczne,
kruchutkie
> naleśniczki i na dobre nadzienie do nich?

Do ciasta dolej piwa - będzie dużo bardziej puszyste...

pozdrowienia
maciek

1. Data: 2002-09-06 08:20:01

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maciek <m...@n...konto.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:al9o1d$228c$...@p...acn.pl...
> kruchutkie
> >

> Do ciasta dolej piwa - będzie dużo bardziej puszyste...
>
> pozdrowienia
> maciek

ona chce kruchutkie, zdaje się. A ja tam wolę puszyściutkie ;-P Takie z
piwem, wodą mineralną i ubitą pianą. Albo takie fajne gumowe :) Niam

wkn

1. Data: 2002-09-06 14:13:37

Od: "gaga" <g...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ona chce kruchutkie, zdaje się. A ja tam wolę puszyściutkie ;-P Takie z
> piwem, wodą mineralną i ubitą pianą. Albo takie fajne gumowe :) Niam

A co trzeba z nimi zrobic zeby wyszly takie gumowate? :)
Bo ja sie tej kruchosci jakos pozbyc nie moge :(
Albo kruche... albo puchate jak pianka... a nigdy gumowate mi wyjsc nie
chca.

gaja

1. Data: 2002-09-06 14:57:52

Od: "Ti`Ana" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@a...pol.lublin.pl> napisał w wiadomości
> Witam! Jestem okropnie głodna, ale jedyną zeczą na jaką na jaką mam ochotę
> są naleśniki. Może ktoś z was ma jakiś dobry przepis na smaczne,
kruchutkie
> naleśniczki i na dobre nadzienie do nich?

mogę podać moje ulubione nadzienie :)
pieczarki+cebula przekręcone przez maszynkę (taką z oczkami jak tarka)
poddusić ładnie na masełku, doprawić i tak aż do odparowania wody. potem do
tego chlup śmietanki rozmieszanej z odrobiną mąki, przemieszać i jest mniam.
mnie najbardziej smakują takie pieczarkowe naleśniki na zimno.

aha, proporcje... no więc ja ostatnio na 1kg pieczarek miałam 5 cebul takich
średnich i kubeczek smietanki
--
Pozdrawiam, Ti`Ana

Nocne wcielenie Ti:
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=391881

1. Data: 2002-09-06 16:03:16

Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja sie mecze nad kruchoscia zawsze a one maja konsystencje gumy do
skakania.

--
__________________________
Justyna

1. Data: 2002-09-06 19:12:51

Od: hmmm <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 6 Sep 2002 16:13:37 +0200, "gaga" <g...@r...pl> napisala:

>A co trzeba z nimi zrobic zeby wyszly takie gumowate? :)
>Bo ja sie tej kruchosci jakos pozbyc nie moge :(
>Albo kruche... albo puchate jak pianka... a nigdy gumowate mi wyjsc nie
>chca.

usmaż tak jak zwykle, układaj w stosik i przykrywaj głębokim
talerzem - zgumieją :-)

hmmm

1. Data: 2002-09-06 19:52:06

Od: "maciek" <m...@n...konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co trzeba z nimi zrobic zeby wyszly takie gumowate? :)

Wystarczy sypnąć mąki ziemniaczanej - im więcej sypiesz, tym bardziej
gumowate :-)

pozdrowienia
maciek

1. Data: 2002-09-06 21:28:18

Od: "gaga" <g...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> usmaż tak jak zwykle, układaj w stosik i przykrywaj głębokim
> talerzem - zgumieją :-)

a... to juz rozumiem... u mnie kazdy znika zaraz po zdjeciu z patelni...
widac stad moje problemy :)
Dzieki :)

--
gaja

1. Data: 2002-09-06 21:28:46

Od: "gaga" <g...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczy sypnąć mąki ziemniaczanej - im więcej sypiesz, tym bardziej
> gumowate :-)

Dzieki, wyprobuje :)

--
gaja

suszenie grzybow
Czesc kuchciki
raki w zalewie
P:Tajska salatka - Wyzwanie dla tlumaczy :-)
mieszanka straczkowych nasionek