nalesniki po grecku

1. Data: 2004-04-05 18:15:07

Temat: nalesniki po grecku
Od: "komputer9" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto mi w tym pomorze.

1. Data: 2004-04-05 19:15:20

Temat: Re: nalesniki po grecku
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c4s7rt$60a$1@nemesis.news.tpi.pl> komputer9 wrote:
> Kto mi w tym pomorze.

Jak Pomorze nie pomoże, to pomoże może morze, a jak morze nie pomoże to
pomoże może Śląsk.

Chętnie bym Ci w _tym_ pomógł, tylko nie bardzo wiem w czym. :-(

Władysław

1. Data: 2004-04-06 11:18:28

Od: "Mika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "komputer9" <k...@c...pl> napisał w wiadomości
> Kto mi w tym pomorze.

Ja !!! Niestety jeszcze nie wypróbowany

Naleśniki - Nadzienie greckie (na 12 naleśników)
Składniki:
3 marchewki, cebula, 2 pietruszki, 25 dag filetów rybnych, łyżka koncentratu
pomidorowego, 4 łyżki oleju, sól, pieprz, cukier

Cebulę posiekać. Marchewki i pietruszki oczyścić, zetrzeć na tarce o grubych
oczkach. Cebulę zeszklić na łyżce oleju. Dodać starte jarzyny, wymieszać,
przyprawić solą, pieprzem i cukrem, dusić pod przykryciem ok. 5 minut.
Filety podzielić na małe kawałki, usmażyć na reszcie oleju. Oprószyć solą,
przełożyć do jarzyn. Chwilę dusić, dodać koncentrat, wymieszać. Naleśniki
posmarować nadzieniem, boki założyć do środka, placki zrolować.

1. Data: 2004-04-06 13:59:32

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

===
Czy to kolejna potrawa "po grecku" kompletnie w Grecji nieznana?

waldek
===

1. Data: 2004-04-06 15:32:28

Od: Docktor <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mika napisał:
> Użytkownik "komputer9" <k...@c...pl> napisał w wiadomości

> Ja !!! Niestety jeszcze nie wypróbowany

Dolaczam sie do pytania - czemu to sie nazywa "nalesniki po grecku"?

D.

1. Data: 2004-04-06 15:42:35

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Docktor napisał(a):

> Dolaczam sie do pytania - czemu to sie nazywa "nalesniki po grecku"?
===
Ja się domyślam. Jeśli Ci zależy, mogę podzielić się moją koncepcją.

waldek
===

1. Data: 2004-04-06 16:43:34

Od: "Mika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

> ===
> Ja się domyślam. Jeśli Ci zależy, mogę podzielić się moją koncepcją.

To ja Wam bardzo chętnie pomogę!...trzeba jechać po filety rybne aż do
Grecji

1. Data: 2004-04-06 16:54:21

Od: Docktor <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mika napisał:

> To ja Wam bardzo chętnie pomogę!...trzeba jechać po filety rybne aż do
> Grecji

Aha.......! O, durnowaty ja. Bo ja myslalem, ze to dlatego, ze sa
napchane ta ciapaja z filetow i jarzyn, ktora nazywa sie - nie wiedziec
czemu - "ryba po grecku", choc Grecji nawet na zdjeciach nie widziala :)

D.

1. Data: 2004-04-09 04:57:17

Od: "Pepek" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak włożyć to nadzienie do hamburgera to będą hamburgery po grecku ? :)
Żarty żartami ale spróbuję.
Mnie smakowały w Bieszczadach naleśniki z jajecznicą (z cebulką) w środku.
oczywiście podawane na ciepło.

Re:Dla smakoszy piwa
Flaczki i kotlety z boczniaków
Potrawy dietetyczne na Wielkanoc?