naleśniki przywierajace do patelni...

1. Data: 2004-02-03 17:24:00

Temat: naleśniki przywierajace do patelni...
Od: "gosiak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomocy co zrobić aby te nalesniki mi nie przywierały?

--
Z góry dziękuję
gosiak

1. Data: 2004-02-03 17:39:33

Temat: Re: naleśniki przywierajace do patelni...
Od: "Bartek" <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Patelnie smarowac olejem lub ( i ) do ciasta dolac troche oleju.

1. Data: 2004-02-03 17:40:13

Od: Nessie <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

gosiak wrote:
> Pomocy co zrobić aby te nalesniki mi nie przywierały?

1. Dodać oleju do ciasta
2. Smażyć na teflonowej patelni
3. Zrobić gęstsze ciasto
4. Smażyć grubsze naleśniki
5. Zmniejszyć płomień pod patelnią!

:)

Nessie

1. Data: 2004-02-03 17:41:45

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Pomocy co zrobić aby te nalesniki mi nie przywierały?
>
> --
> Z góry dziękuję
> gosiak
> Należy dodać do ciasta łyżkę oleju, oczywiście mocno rozgrzac patelnię.
Wanda.

1. Data: 2004-02-03 17:45:10

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gosiak" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Pomocy co zrobić aby te nalesniki mi nie przywierały?

Dobrze rozgrzac patelnie, pomazac skorka ze sloniny, wlac ciasto i juz:-)

Serdecznosci
Dorota

1. Data: 2004-02-03 18:28:53

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja wylacznie dobrze rozgrzewam patelnie - nie dodaje juz oleju do ciasta.

1. Data: 2004-02-03 21:47:15

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

gosiak z adresu <m...@o...pl>
w wiadomości:
<news:bvolna$3f0$1@nemesis.news.tpi.pl> wymodził(a) :
> Pomocy co zrobić aby te nalesniki mi nie przywierały?

Ja sypię patelnię solą i chwilkę rozgrzewam, zawsze działa.

Paulinka

1. Data: 2004-02-03 22:17:47

Od: "egol" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czasem winna mąka. Radzę zmienic mąkę i sprobowac.
Pozdrawiam
E.G.

1. Data: 2004-02-04 01:35:19

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do mąki to prawda. Należy napowietrzyć mąkę cedząc ją przez sitko. Oprócz
tego łyżka oleju lub masła nie zaszkodzi. To drugie daje ładny efekt przy
smażeniu.

Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

1. Data: 2004-02-04 16:55:42

Temat: Odp: naleśniki przywierajace do patelni...
Od: "gosiak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmn a ile może kosztować taka patelnia teflonowa? pytam bo tak ostatnio
sobie pomyślałam o zakupie takiej patelni :)

gosiak

Użytkownik Nessie <n...@b...com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:4...@b...com...

trwałość jajek