nalewka z wiśni - jak zrobić

31. Data: 2008-07-25 08:45:18

Temat: Re: nalewka z wiśni - jak zrobić
Od: Piotr <s...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lip, 01:21, "moon" <s...@y...com> wrote:
> Piotr wrote:
>
>  Tymczasem nalewka powinna być mocna. Właśnie dla smaku,

> zaraz, zaraz, ale teraz to chyba żartujesz?!
>
> moon

Możliwe, że nie chwytam jakiejś ironii, ale absolutnie nie żartuję.
Nalewka to jest bardzo poważna wódka i musi być poważnie mocna. Raczej
nie "kompot" powstały przez zmieszanie wiśni z wódką.
Nalewek nie pije się do głównego posiłku, tylko jeden kieliszek w
okolicach deseru (chyba że wytrawne, np. z orzechów, wtedy jako
aperitif), więc nie ma niebezpieczeństwa upicia.
Piotr

32. Data: 2008-07-25 09:34:32

Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" wrote ...
> Nalewek nie pije się do głównego posiłku, tylko jeden
> kieliszek w okolicach deseru ...

Sporo tutejszych osób zwija się z bólu/śmiechu czytając te słowa :)
Jeżeli masz na myśli pół litrowy kieliszek, to zgoda, tylko z tym
deserem nie za bardzo :)
No offense ..
A.

33. Data: 2008-07-25 10:37:51

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo dobre wino (można tez dodać trochę jagód).
> Ale drylowanie 40kg wiśni (na średni gąsiorek) to straaaaszna
> robobota :)

Po co te wiśnie drylujesz?Bez pestkowego smaku można kupić jakiegoś gronowego
jabola.Z 40 kg możesz zrobić ok 150 litrowy gąsiorek, to nie jest całkiem mały,
To naczynie o przyzwoitej urodzie.
Mirzan

34. Data: 2008-07-25 13:23:34

Od: Piotr <s...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lip, 11:34, "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> wrote:
> [...]
>
> Sporo tutejszych osób zwija się z bólu/śmiechu czytając te słowa :)
> Jeżeli masz na myśli pół litrowy kieliszek, to zgoda, tylko z tym

Właśnie, właśnie. Jak się zmiesza (bez obrazy) sok z wódką, to się to
potem pije na kubki. Ale jak człowiek nastara się, namęczy, odczeka
odpowiednie odstępy, przefiltruje dwa razy, rozleje, znów poczeka...
to zaczyna napitek szanować i smak doceniać. I pije jeden kieliszek.

Piotr

35. Data: 2008-07-25 13:51:20

Od: "skryba ogorodowy" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <s...@t...net.pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

odpowiednie odstępy, przefiltruje dwa razy, rozleje, znów poczeka...
to zaczyna napitek szanować i smak doceniać. I pije jeden kieliszek.

Jak sama nazwa wskazuje - naleweczki pije się dla zdrowotności bo jest jest
lekarstewko.
Bywa jednak, że degustacja kilu naleweczek na raz może zdrowotną nie być.
;-)

Pozdrawiam pogodnie
skryba

36. Data: 2008-07-28 07:42:06

Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co dalej?
Zalałem wisnie, odstawiłem. Maja stac zamkniete, przykryte? Jak to ma
dalej wygladac. Wiem, że co jakis czas trzeba poruszyc.

Pozdrawiam
Dy

Pompa do wody Omnigena
Nornice.