napój buraczno-czosnkowy poszukiwany

1. Data: 2000-04-18 12:22:25

Temat: napój buraczno-czosnkowy poszukiwany
Od: "monizda&glizda" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

słyszłam o jakimś napoju, bardzo zdrowymi odżywczym, przyżądzanym z soku z
buraków, czosnku i chleba razowego, ale nie wiem jak to zrobić. czy ktoś zna
przepis?
często stosowany przez wegetarian. nie znam nawet jego nazwy.
dzięki za przeczytanie
monika

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-04-19 01:40:36

Temat: Re: napój buraczno-czosnkowy poszukiwany
Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-04-19 11:06:29

Od: l...@i...waw.pl (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Apr 2000 14:22:25 +0200, "monizda&glizda"
<m...@p...com> wrote:

> [...]
>przepis?
>często stosowany przez wegetarian. nie znam nawet jego nazwy.

Normalny kiszony barszcz? Bylo pare razy na grupie, pokroic buraki w
cienkie paski (zetrzec na grubej tarce), lzalac lekko osolona woda,
poczekac. mozna dodac skorke od chleba - przyspieszy procesy
fermentacyjne (ale pojdzie w fermentacje etanolowa a nie mlekowa
wowczas), mozna dodac pare zabkow czosnku dla smaku... Tradycyjny
przepis na barszcz, ma jedna wade - zwykle barszczu nie zdazy sie
uwarzyc bo wczesniej zostanie wypite...
Poeksperymentuj...

--
Darek

1. Data: 2000-04-25 08:14:18

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

monizda&glizda napisal:

> [...]
> przepis?
> często stosowany przez wegetarian. nie znam nawet jego nazwy.

Czyżby chodziło o zwykły, kiszony barszczyk?

Krycha

podpiwek?
gnocchi verdi
Sose do miesa!