napoje bez cukru

1. Data: 2008-07-26 15:52:36

Temat: napoje bez cukru
Od: kare <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pytanie jak w temacie :) Chodzi mi o napoje typu sprite zero lub podobne
jeden tylko warunek bez cukru być muszą :

Możecie wskazać w których sklepach da to radę kupić jeśli w ogóle w
Polsce jakś sieć sprzedaje coś innego niż odmiany Pepsi czy Coli?

pozdrawiam

kara

2. Data: 2008-07-26 15:57:12

Temat: Re: napoje bez cukru
Od: Fishman <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

kare pisze:
> [...]
>
> Możecie wskazać w których sklepach da to radę kupić jeśli w ogóle w
> Polsce jakś sieć sprzedaje coś innego niż odmiany Pepsi czy Coli?

Ale wiesz, że słodzik w nich używany ma własności rakotwórcze?

Fishman

3. Data: 2008-07-26 16:32:10

Od: Wiesław Łopata-UMPC <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale wiesz, że słodzik w nich używany ma własności rakotwórcze?

.... a wiesz że powietrze którym oddychasz ma .... własności rakotwórcze.
Szczególnie na Śląsku.
Wiesiek

4. Data: 2008-07-26 16:36:59

Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Jul 2008 17:57:12 +0200, Fishman <a...@m...pl> wrote:

>Ale wiesz, że słodzik w nich używany ma własności rakotwórcze?

O, serio?

--
Maciej Bójko
m...@g...com

5. Data: 2008-07-26 16:53:12

Od: Marcin Daczkowski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A tak poza tym ponoć słodzik tuczy (http://expertia.pl/strefa/material/
slodzik-tuczy-slodzik-tuczy)

M.

6. Data: 2008-07-26 19:23:10

Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fishman wrote:

> Ale wiesz, że słodzik w nich używany ma własności rakotwórcze?

Ja nie wiem, ciekawe skąd Ty to wiesz.
Napisz.

Feah

7. Data: 2008-07-26 20:16:42

Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Jul 2008 09:53:12 -0700 (PDT), Marcin Daczkowski
<m...@g...com> wrote:

>A tak poza tym ponoć słodzik tuczy (http://expertia.pl/strefa/material/
>slodzik-tuczy-slodzik-tuczy)

...szczury.

--
Maciej Bójko
m...@g...com

8. Data: 2008-07-26 20:56:16

Od: kare <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Feahisim pisze:

> Ja nie wiem, ciekawe skąd Ty to wiesz.
> Napisz.
>

> Feah

Ja wiem że dostanę od słodzika raka :) Napoje bez cukru pozwoliły mi na
uporanie się z 54 kg nadwagi ( oczywiście nie tylko one :)) Niestety
poza colą nie jestem w stanie kupić nic innego rakotwórczego ;)

Pomoże ktoś gdzie można dostać inne napoje bez cukru, jak już zostało
ustalone że słodzik tuczy i truje :)

kare

9. Data: 2008-07-26 21:15:59

Od: "Tomek-N" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomoże ktoś gdzie można dostać inne napoje bez cukru, jak już zostało
> ustalone że słodzik tuczy i truje :)
>

> kare

Niektore Jupi sa bez cukru. No i zostaja Bobo Fruty i podobne tez niektore
sa bez cukru.

10. Data: 2008-07-27 09:47:10

Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> szukaj wiadomości tego autora

Fishman pisze:

> Ale wiesz, że słodzik w nich używany ma własności rakotwórcze?

Tak jak gumy Turbo?

Konkurs Filiżanka za Przepis na Gotujmy.pl
potrawy z drozdzami bez czekania na wyrosniecie?
Wina z dolnej polki
bataty - co z nich?
całkiem OT - może pomożecie?