naprawdę dobry tusz - poszukuję

1. Data: 2005-11-21 13:39:08

Temat: naprawdę dobry tusz - poszukuję
Od: efka <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o to, żeby mocno wydłużał i zagęszczał, podkręcać nie musi bo
jakos tak śpię, że same mi się podkręcają. Może być nawet z wyższej półki.
efka

1. Data: 2005-11-22 08:04:10

Temat: Re: naprawdę dobry tusz - poszukuję
Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

efka napisał(a):

> Chodzi mi o to, żeby mocno wydłużał i zagęszczał, podkręcać nie musi
> bo jakos tak śpię, że same mi się podkręcają. Może być nawet z wyższej
> półki.
> efka

Ja polecam Diorshow.
Kasia

1. Data: 2005-11-22 12:07:15

Temat: Re: naprawdę dobry tusz - poszukuj
Od: "Jaga" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi mi o to, żeby mocno wydłużał i zagęszczał, podkręcać nie musi bo

Polecam Lancom Hipnose :)

Aga

1. Data: 2005-11-22 14:00:05

Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

efka napisał(a):
> Chodzi mi o to, żeby mocno wydłużał i zagęszczał, podkręcać nie musi bo
> jakos tak śpię, że same mi się podkręcają. Może być nawet z wyższej półki.

Clinique high impact mascara - ten w porownaniu do Diorshow lekko
skleja rzesy, sa bardziej grube. Diorshow swietnie rozczesuje, wydluza i
delikatnie pogrubia.

Agnes

--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

1. Data: 2005-11-23 22:21:18

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

... Diorshow u mnie się nie sprawdził. Ładnie rozczesuje, ale pogrubienia
zero.
Za to rewelacja dla mnie Loreal Volum Shocking (nie wiem czy dobrze piszę).
Zamiast grzebyka (nie umiem go używać) maczam w nim szczoteczkę od HR i
efekt jest super. Mam nadzieję, że ten tusz długo będzie na rynku, bo jest
naprawdę rewelacyjny. Szczególnie ta biała baza.

Pozdrawiam,
Ewa

1. Data: 2005-11-26 11:01:29

Od: efka <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

x napisał(a):
> [...]
> efekt jest super. Mam nadzieję, że ten tusz długo będzie na rynku, bo jest
> naprawdę rewelacyjny. Szczególnie ta biała baza.

Czy to jest ten w tym dziwnym opakowaniu? Pani reklamująca go w Sephorze
mówiła coś o 12 krotnym pogrubieniu rzęs, ale sama miała rzęsy
koszmarnie posklejane, oplepione tak, że tusz aż spływał, obrzydliwie to
wyglądało, zero naturalności.
Jakoś nie lubię tuszy z białą bazą. Często jest tak, że ta baza wysycha,
potem nanosi się na to czarną i rzęsy są takie obrzydliwie oblepione,
posklejane. Lubię efekt naturalności, mam dosyć gęste, na pogrubieniu mi
nie zależy i wolę szczoteczki, które wydłużają i rozdzielają.
efka

1. Data: 2005-11-30 16:24:29

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten, ten. ;) Ale baba nie umiała się nim malować. Ja nie umiem używać tego
grzebyka więc biorę spiralę z innego tuszu bo sama NIE ZNOSZĘ posklejanych,
oblepionych rzęs. Jakoś udaje mi się uzyskać efekt nie posklejanych. Tusz
jest naprawdę super. Tylko opakowanie strasznie niewygodne w trzymaniu.

pozdrawiam,
Ewa

Podkład dla 40-latki
lekcja