natrętne muszki

1. Data: 2000-03-15 09:27:51

Temat: natrętne muszki
Od: "senator" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was wie w jaki sposób pozbyć się małych , czarnych muszek ,
natrętnie łażących po ziemi i krążących wokół całej rośliny ?
Pojawiły się znikąd i nagle opanowały wszystkie rośliny :((
Czy jest jakiś w miarę naturalny sposób na pozbycie się tych muszek ?
- nie chcę też truć roślin jakimiś chemikaliami.
Za odpowiedzi z góry dziękuję !!

2. Data: 2000-03-16 12:27:16

Temat: Re: natrętne muszki
Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

senator wrote:

> [...]
> Czy jest jakiś w miarę naturalny sposób na pozbycie się tych muszek ?
> - nie chcę też truć roślin jakimiś chemikaliami.

Pokochac! :-) A tak serio to ciezko, paleczki nawozowo-owadobojcze moga
byc dla ciebie najbardziej odpowiednie (truja ale tez i nawoza :-).
Sukces niestety nie jest gwarantowany. Walcze z ziemorkami, bo tak sie
zwa te muszki juz dluuuugo.

Pozdrawiam,
Anka
P. S. Po podlaniu sprawdz czy w ziemi nie ma takich malutkich bialych
robasckow, to sa larwy ziemiorek. Jezeli sa to lepiej jednak zebys
zastosowal te paleczki, albo wymienil gorna warstwe ziemi.

--
----
Konwent milosnikow SF KONKRET2000, 31.03-02.04.2000

--
Na bezplatnym serwerze KKI http://www.kki.net.pl Twoja nazwa moze zawierac
do 16-stu znakow

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

3. Data: 2000-03-17 07:00:36

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 13:27 00-03-16 +0100, you wrote:

>Pokochac! :-) A tak serio to ciezko, paleczki nawozowo-owadobojcze moga
>byc dla ciebie najbardziej odpowiednie (truja ale tez i nawoza :-).

Podobno dobre sa rowniez tzw zolte tablice.
Pisze podobno bo nie udalo mi sie je zdobyc.
A probowalem nawet w jakims Internetowyn sklepie.Zamowienie przyjeli i tak
pozostalo.
Pozdrawiam Juras

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

4. Data: 2000-03-17 08:28:04

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Kozlowski wrote:

> Podobno dobre sa rowniez tzw zolte tablice.
> Pisze podobno bo nie udalo mi sie je zdobyc.
> A probowalem nawet w jakims Internetowyn sklepie.Zamowienie przyjeli i tak
> pozostalo.

Ja mam sprawdzona metode na wszytkie robale, ale to sie nadaje dopiero, jak
jest cieplo, bo nie mozna wtedy z tak leczonym kwiatkiem zyc. Kiedys moja
szable zaatakowalo cos dziwnego (dlugosc okolo 3 cm, srednica 1-2 mm,
brunatnorozowe, wygladajce nieco jak dzdzwonice) - i niesamowicie odporna
szabla, ktora niejedno przeszla, zaczela stopniowe umierac. Mama znalzal w
szafie resztki szklarniaka. Po spryskaniu ziemi, robactwo wypelco na wierzch,
podrygiwalo troche (hehehe...smierc zloczyncom) i pozniej stopniowo uschlo.
Kwiat niestety tzreba bylo na tydzien wywalic na balkon, a i tak przez jakies
1-1,5 roku po kazdym podlaniu troche zalatywalo w pokoju. Ale od tamtej pory
(ponad 5 lat) szabla, chociaz nie byla przesadzana ani nawozona, rosla
cudownie, przezyla wszytkie plagi robactwa, nawet te ktore wuniszczyly reszte
kwiatow.
Oczywiscie nie naamwiam na stosowanie szklarniaka w domu, ale jak juz nie ma
wyjscia, to wywalic rosline gdzies na zewnatrz i zawalczyc. Akurat na lato
mozna taka kuracje zastosdowac.

Pozdrawiam,
robal.

PS. Acha, wbrew moim obawom szklarniak wogole nie zaszkodzil roslince.

5. Data: 2000-03-17 12:33:22

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Kozlowski wrote:

> Podobno dobre sa rowniez tzw zolte tablice.
> Pisze podobno bo nie udalo mi sie je zdobyc.

Sa do kupienia w TTW, przynajmniej w W-wie na A. Jerozolimskich. Jak
chcesz to kupie Ci i przysle, daj znac na priva.

Anka

--
----

6. Data: 2000-03-17 13:07:00

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chcesz to kupie Ci i przysle, daj znac na priva.
>
> Anka
a zajrzyj najpierw do swojego "keryfura", jak nie to kupisz w "Sadzonce" na
k. Conrada po lewej stronie.
pozdr jerz

7. Data: 2000-03-17 13:07:34

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry sposob (tylko dla palaczy) na te dzdzownice (bo to sa dzdzownice) to
strzachac popiol z papierosa do doniczki. Kwiatom nie szkodzi a na robale
dzila.
pozdrowka
Jarek

Użytkownik Gamon' <r...@r...prv.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@r...prv.pl...

8. Data: 2000-03-17 13:50:03

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Ci Kobieto za dobre serce.
Bylem tam w zeszlym tygodniu,musialem przeslepic.
Pozdrawiam
Juras
PS ostatnio po paleczkach trojacych jest ich duzo mniej
JK

9. Data: 2000-03-19 09:52:47

Temat: Odp: natrętne muszki
Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek Grzelak <g...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
dzdzownice) to
> strzachac popiol z papierosa do doniczki. Kwiatom nie szkodzi a na

Odczepcie się od dżdżownic!!!!! (:-))
s...@w...com.pl

10. Data: 2000-03-20 06:47:07

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chetnie bym to zrobil, ale "co za duzo to nie zdrowo". Tak mi juz ziemie
spulchniaja, ze ile wleje tyle samo wyplynie dolem.
pozdrowka
mimo wszystko ekologiczny Jarek
Użytkownik Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8b29hj$p30$...@a...webcorp.com.pl...

> [...]