naturalne maseczki-pytanie

1. Data: 2003-08-19 08:19:11

Temat: naturalne maseczki-pytanie
Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktoś może mi powiedzieć jak zrobić maseczkę nawilżającą w domu z
naturalnych składników? Ewentualnie polecić jakąś, która można kupić (w
mozliwie przystepnej cenie)
Dzięki i pozdrawiam

1. Data: 2003-08-19 08:32:20

Temat: Re: naturalne maseczki-pytanie
Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"a_gg_a" <s...@i...pl> wrote in message
> [...]
>
> Czy ktoś może mi powiedzieć jak zrobić maseczkę nawilżającą w domu z
> naturalnych składników? Ewentualnie polecić jakąś, która można kupić (w

Hej, tu masz kilka przepisów, może wybierzesz coś sobie
http://lifestyle.bravo.pl/uroda/full1.html/6172/

Pozdrawiam, E

1. Data: 2003-08-19 09:18:05

Od: "Pola" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a_gg_a" napisał w wiadomości

Witam
> Czy ktoś może mi powiedzieć jak zrobić maseczkę nawilżającą w domu z
> naturalnych składników? Ewentualnie polecić jakąś, która można kupić (w
> mozliwie przystepnej cenie)

Witam,
Z nawilżajacych maseczek, które mozna kupić polecam chwaloną wielokrotnie na
grupie maseczkę Dax Cosmetics w niebieskim opakowaniu z serii Minerały.
Rzeczywiście bardzo dobra i w w bardzo przystępnej cenie.

Pozdrawiam,
Pola

Astor
kosmetyki vivhy i inne- strona www