nauka: internet leczy depresje?

1. Data: 2004-08-23 22:07:48

Temat: nauka: internet leczy depresje?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Profesor Ulrich Hegerl z uniwersytetu w Monachium uważa, że Internet
leczy depresję. Z jego wieloletnich badań wynika, że pacjenci z silną
depresją są niezwykle oporni na wszelkie terapie. Za to świetnie czują
się w Internecie, na różnorodnych czatach, pogawędkach etc. Błyszczą tam
inteligencją, humorem i szczerością. Dlatego profesor namawia szefów
różnych portali Internetowych, by organizowali u siebie specjalne czaty
dla osób z depresją. Będą one dla chorych nie tylko rozrywką, ale być
może sposobem na przetrwanie ciężkich dni.

1. Data: 2004-08-24 02:41:12

Temat: Re: nauka: internet leczy depresje?
Od: "Kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dla osób z depresją. Będą one dla chorych nie tylko rozrywką, ale być
> może sposobem na przetrwanie ciężkich dni.

no i co z tego? jak po wyjsciu z wirtualnego swiata znow musza stawic czola
brutalnej rzeczywistosci.

pozdr
Kasia

1. Data: 2004-08-24 11:05:32

Od: "Casper" <r...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cbnet
> [...]
> depresją są niezwykle oporni na wszelkie terapie. Za to świetnie czują
> się w Internecie, na różnorodnych czatach, pogawędkach etc. Błyszczą tam

Nie wiedzialem, ze Komin ma depresje :)

1. Data: 2004-08-24 22:40:11

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-08-24 22:40:58

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dla osób z depresją. Będą one dla chorych nie tylko rozrywką, ale być
> może sposobem na przetrwanie ciężkich dni.

bzdura

natalia

1. Data: 2004-08-24 22:51:43

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia:
> bzdura

Dlaczego?

--
Czarek

1. Data: 2004-08-24 23:14:35

Od: "Casper" <r...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cbnet
> Dlaczego?

Mnie tam net poglebia depresje - gdyz czytam przezeń ideologicznych wrogów,
których istnienie mnie frustruje.

1. Data: 2004-08-25 05:07:59

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Natalia:
>
> Dlaczego?

dużo by gadać można na ten temat
;)

a tak btw -
czytałam niedawno tę słynną "samotność w sieci"
wiśniewskiego

denerwujący kicz, zawiodłam się
dobry pomysł
rażąco złe wykonanie ;)
w najlepszym razie powieść dla kucharek.
tam gdzie miałam jako czytelnik płakać ze wzruszenia, śmiałam się z
nieporadności autora ;)
"drewniane" postaci, kulejąca konstrukcja całej książki, amatorszczyzna,
tani sentymentalizm, zakonczenie rodem z serialu brazylijskiego.......

z tego co wiem, większości polskich czytelników (czy raczej czytelniczek
;)) powieść się podobała...
hm, to może już nic nie powiem ;))

miłego dnia

natalia

1. Data: 2004-08-25 07:31:41

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia:
> dużo by gadać można na ten temat
> ;)

Gadaj, skoro juz zaczelas. :)
Dlaczego??

--
Czarek

1. Data: 2004-08-25 09:26:04

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Natalia:
>
> Gadaj, skoro juz zaczelas. :)
> Dlaczego??

aleś dociekliwy... ;)
a co Tobie daje net?

natalia

nauka: intelektualista bez cwiczen na silowni jak zolnierz bez karabinu? ;)
nauka: niskie czolo wyklucza swiadomosc ;)))
nauka: nieroby i lenie zyja krocej ;)
nauka: nerwica bossa
nauka: jak pracuje mozg klamcy ;)