nauka: internet leczy depresje?

1. Data: 2004-09-07 10:45:47

Temat: Re: nauka: internet leczy depresje?
Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 5 Sep 2004 22:26:45 +0200, Slawek [am-pm] <> wrote:

> Flyer - ty mnie od dłuższego czasu niesamowicie osłabiasz.

Sławku... życzę Tobie (i moim wszystkim 'Chińskim' braciom :), co by porównania i
towarzyszące
im ubranka (daj B. nie 'motyka na słońce') w pełni odzwierciedlały powagę sytuacji -
a nie,
jak to się może błędnie (?) wydawać ;) - samosądy, orientalny kukluxklan, owacje na
stojąco,
samouwielbienie, samozadowolenie z wymierzonej tyrady.

"sztuka dla sztuki" czy "tyrada dla tyrady" nic nam tu nie daje. Jedynie wrażenie
nieustannych
przepychanek orientalnych braci i 'rosyjskie' kałuże krwi na środku /zapytaj tam
kogoś - masz
bliżej? - o co im chodziło.../.

"a my tu myślimy" (cyt. z pamięci) :)
To jaką masz wiedzę - to jedno. To jak potrafisz ją wykorzystać - to drugie.

oTTo

P.S. A co myślisz o tych długich rozmowach, które tu kiedyś prowadziłeś? Wrócą? Jest
szansa?
Obiecasz mi jakąś tyradę? ;)) /tak na wyrost ;))/