nauka języka w samochodzie :)

1. Data: 2009-07-02 14:00:08

Temat: nauka języka w samochodzie :)
Od: "raaz" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej !

ostatnio doszedłem do wniosku, że czas jaki spędzam w samochodzie można
wykorzystać z pożytkiem.
mianowicie, chodzi mi o naukę angielskiego.
sam angielski znam dobrze, ale biernie, jestem w stanie wszystko przeczytać,
ale bardzo mało mówię i tu niestety pojawiają się problemy.

Czy są jakieś kursy których można słuchać? (coś ala metoda callana).
słuchanie jakichś zdań/zwrotów, powtarzanie tego - i przez to naukę wymowy itp.

pozdr,
raaz

2. Data: 2009-07-02 14:03:00

Temat: Re: nauka języka w samochodzie :)
Od: "razor " <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

widzę że są takie lekcje :)
http://www.google.pl/search?q=nauka+angielskiego+ze+
s%C5%82uchu&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:p
l:official&client=firefox-a

np.
http://www.audiokursy.pl/

Czy ktoś już tego próbował? przynosi to efekty ?
jedyny problem to mniejsza koncentracja prowadzącego.

3. Data: 2009-07-02 14:30:47

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

raaz napisał(a):

> Czy są jakieś kursy których można słuchać? (coś ala metoda callana).
> słuchanie jakichś zdań/zwrotów, powtarzanie tego - i przez to naukę wymowy itp.

Jak do samochodu (z mp3 ;) ) to polecam na początek kursy BBC:
http://www.bbc.co.uk/polish/everydayenglish/ - np "The Market" jest jak
dla mnie rewelacyjny ;) a potem: http://www.spotlightradio.net/

j.

4. Data: 2009-07-02 21:18:10

Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy są jakieś kursy których można słuchać? (coś ala metoda callana).
> słuchanie jakichś zdań/zwrotów, powtarzanie tego - i przez to naukę wymowy
> itp.

Nie wyobrażam sobie nauki w samochodzie.
Próbowałem, ale u mnie nie zdało to egzaminu. Za dużo bodźców zewnętrznych
żeby skupic się na lekcji.
Rano jak jadę do pracy to pasuje posłuchac radia żeby wiedzieć co się w
świecie stało przez noc.
Po pracy jak wracam to pasuje włączyć muzykę albo jechać w ciszy żeby trochę
odpocząć.

Słuchanie angielskiego mnie męczyło - no ale to moje zdanie - tyle, że może
warto pod tym kątem na to popatrzeć i byc może szkoda kasy wydawać.

--
PawełJ

5. Data: 2009-07-04 10:12:43

Od: "razor" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pawelj <p...@p...onet.pl> napisał(a):
> Rano jak jadę do pracy to pasuje posłuchac radia żeby wiedzieć co się w
> świecie stało przez noc.

Są jakieś newsy po angielsku do posłuchania? jest jakaś taka stacja w warszawie ?
(radia nie używałem od 10 lat, a może w sumie nigdy :) )

a po polsku? jaką stację polecasz? tylko żeby durnej muzy nie puszczali, tylko
faktycznie skupili się na wiadomościach :)

pozdr
razor

6. Data: 2009-07-05 22:53:31

Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "razor" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> Są jakieś newsy po angielsku do posłuchania? jest jakaś taka stacja w
> warszawie ?
> (radia nie używałem od 10 lat, a może w sumie nigdy :) )
Nie zrozumiałeś mnie. Chodziło mi o polskie newsy po nocy
Mniej męczą człoweika znającego tylko polski język.:)

> a po polsku? jaką stację polecasz? tylko żeby durnej muzy nie puszczali,
> tylko
> faktycznie skupili się na wiadomościach :)
Kwestia "durnej" muzyki to sprawa indywidualna. ja obecnie słucham tylko i
wyłącznie "trójki" chociaż jak mówię to sprawa indywidualna.

--
Pawełj

Egzamin poprawkowy
Jak rzad mowi, ze da, to mowi; jak mowi, ze wezmie, to wezmie
Ocena ołówkiem - problem
Moda na Netbooki czyli pokolenie okularników
pracowitość