Moda na Netbooki czyli pokolenie okularników

1. Data: 2009-06-16 11:16:45

Temat: Moda na Netbooki czyli pokolenie okularników
Od: "AkreoTV" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma ucieczki przed technologiami informatycznymi i nie ma ucieczki przed
ekranem komputera. I to nieważne czy to jest ekran telewizora, komputera,
palmtopa czy komórki. Korzystamy z tego na co dzień i już teraz faktycznie
trudno sobie wyobrazić życia bez nich. Jak to dobrze, że coraz to młodsze
pokolenie ma taki ścisły kontakt z komputerem, przy którym starsze pokolenie
czasami czuje się zupełnie zagubione.
Bardzo się cieszę na myśl o powszechnym wprowadzaniu komputerów do szkół.
Ale szczególnie zainteresował mnie ostatni, bezprecedensowy, pilotażowy
pomysł na zastąpienie podręczników szkolnych jednym małym komputerem typu
,,netbook" (nie mylić z notebookiem). Cóż za .......

Przeczytaj całość - http://akreo.tv/blogComents/0/0/84

2. Data: 2009-07-02 14:12:35

Temat: Re: Moda na Netbooki czyli pokolenie okularników
Od: "raaz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

AkreoTV <a...@p...pl> napisał(a):

> Bardzo się cieszę na my&#65533;l o powszechnym wprowadzaniu komputerów do szkół.
> Ale szczególnie zainteresował mnie ostatni, bezprecedensowy, pilotażowy
> pomysł na zastšpienie podręczników szkolnych jednym małym komputerem typu
> &#65533;netbook&#65533; (nie mylić z notebookiem). Cóż za .......

świetny pomysł, dziwię się że już dawno tego nie wprowadzono.

rozumiem że dzieci wciąż chodzą do szkoły z 10 kilogramowymi plecakami ? (i
mają problemy z kręgosłupem)

3. Data: 2009-07-02 14:18:35

Od: "razor " <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

netbook może nie jest odpowiedni do długotrwałej pracy, ale coś większego -
jak najbardziej.

no i skąd pomysł że korzystanie z komputera powoduje wady wzroku?
bo tak 20 lat temu powiedzieli jacyś lekarze/znachorzy/'specjaliści' ? czy są
na to dowody ?

od 10 roku życia spędzam dużo czasu przed komputerem i wzrok mam lepszy od
wielu moich znajomych, oczywiście po 40-50tce będę musiał używać okularów do
czytania - ale tak ma większość ludzi, niezależnie od ilości godzin spędzonych
przed monitorem.

pracowitość
edukacja domowa dzieci
patriotyzm w Internecie
Okres stazu na nauczyciela mianowanego
Pytanie o obowiązek dyrekcji w przypadku znieważenia nauczyciela podczas lekcji