Okres stazu na nauczyciela mianowanego

1. Data: 2009-05-27 14:39:00

Temat: Okres stazu na nauczyciela mianowanego
Od: "Marcin" <t...@d...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Rok szkolny 2006/2007 rozpoczynal sie z dniem 4 wrzesnia 2006 r.

Jaki powinien byc prawidlowy okres stazu nauczyciela ubiegajacego sie o
stopien n. mianowanego:
a. 01.09.2006 - 31.05.2009 r.
b. 04.09.2006 - 03.06.2009 r.
c. 04.09.2006 - 04.06.2009 r.

Zakladajac, ze nauczyciel byl zatrudniony w placowce wczesniej niz data
rozpoczecia roku szkolnego 2006/2007 i rozpoczal staz w mozliwie
najszybszym, zgodnym z prawem, terminie.

Pozdrawiam,
Marcin

2. Data: 2009-05-27 15:14:53

Temat: Re: Okres stazu na nauczyciela mianowanego
Od: "Marcin" <t...@d...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a. 01.09.2006 - 31.05.2009 r.
> b. 04.09.2006 - 03.06.2009 r.
> c. 04.09.2006 - 04.06.2009 r.

PS.
d. 04.09.2006 - 31.05.2009 r.

3. Data: 2009-05-27 16:54:30

Od: Klara Bemol <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin pisze:
> [...]
> rozpoczecia roku szkolnego 2006/2007 i rozpoczal staz w mozliwie
> najszybszym, zgodnym z prawem, terminie.

rok szkolny rozpoczyna się 1 września, nawet, jeśli to jest niedziela, i
z tą data podpisuje się umowę i rozpoczyna staż

staż na nauczyciela mianowanego trwa 2 lata i 9 miesięcy, czyli od 1
września 2006 do 31 maja 2009

4. Data: 2009-05-27 17:16:30

Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin pisze:
> Witam,
>
> Rok szkolny 2006/2007 rozpoczynal sie z dniem 4 wrzesnia 2006 r.

Ktoś cię wprowadził w błąd.
4 września był pierwszym dniem zajęć szkolnych, a nie pierwszym dniem
roku szkolnego.

--
RomanS

Pytanie o obowiązek dyrekcji w przypadku znieważenia nauczyciela podczas lekcji
Kiedy dochodzi do rękoczynów (nie mylić z rękodziełem)
przejście w stan nieczynny
Prośba o udział w krótkim badaniu
Ile zarabia nauczyciel...