Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Re: nauki ksRobaka - chyba wreszcie wiem o co ci chodzi Re: nauki ksRobaka - chyba wreszcie wiem o co ci chodzi

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: nauki ksRobaka - chyba wreszcie wiem o co ci chodzi

Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.tpintern
et.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "Jerzy Turynski" <j...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.fizyka,pl.sci.psychologia
Subject: Re: nauki ksRobaka - chyba wreszcie wiem o co ci chodzi
Followup-To: pl.sci.psychologia
Date: Mon, 17 May 2004 13:13:08 +0200
Organization: dom
Lines: 101
Message-ID: <c8a71b$4u0$1@atlantis.news.tpi.pl>
References: <c82t2e$3ac$1@inews.gazeta.pl> <5...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: aae44.warszawa.sdi.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1084792685 5056 217.97.84.44 (17 May 2004 11:18:05 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 17 May 2004 11:18:05 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.fizyka:104536 pl.sci.psychologia:270107
Ukryj nagłówki


Piotr K. Olszewski <p...@p...onet.pl>
napisał w news:56c3.00000361.40a866b3@newsgate.onet.pl...

> > Napisz mi jak myślisz: DLACZEGO ja Edward Robak vel ksRobak
> > to robię? Na dzień dzisiejszy to ponad 10.000 postów
> > w szerokim zakresie tematycznym SCI (filozofia, fizyka, matematyka,
> > psychologia oraz poezja, dekadentyzm i in.)
> > \|/ re:
>
>
> Ja myślę, że słyszysz wewnętrzny głos, nakazujący ci pisania tylu postów.
> Przebywając na rencie masz dużo czasu na pisanie. Na marginesie: masz znacznie
> więcej tych postów niż 10.000 - piszesz wszak do siebie pod innymi nickami
> podtrzymując czasem dyskusję o wątpliwych wartościach naukowych.

Po pierwsze nie pisz, że "myślisz", bo to nie masz zielonego pojęcia,
co to w ogóle znaczy...
Po drugie, NAJPIERW zdefiniuj "niewątpliwe wartości naukowe" (byś mógł
uczciwie i sensownie twierdzić, że coś ma "wątpliwe w. n."), bo inaczej
jest to zwykłe "argumentum ad populi", czyli "wszyscy wiedzą, czym jest
nauka"... i to, że produkcje X-a nie mają z onym "wszyscy wiedzą" nic
wspólnego"... Wiesz czym jest nauka mniej więcej tak samo, jak Gier-
tych & s-ka to, czym są 'wartości rodzinne'...
Prymitywna erystyka, vel chamskie chwyty mentalnego prymitywa...

Poczytaj sobie, zanim zaczniesz produkować stadami kompletnie nie-
świadome projekcje:
http://gene.science.uva.nl/~plabenz/paper5.htm

Na tej grupie jak zawsze w trakcie upadku 'cywilizacji' - 'tyn
trynd' wiodą właśnie debile spod znaku:
<< Nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie to, że powyższe czynności
są na ogół właśnie czysto syntaktyczne - to znaczy pozbawione seman-
tyki, czyli znaczeń (a już Antystenes zauważył, że "znaczenie słów
jest początkiem kształcenia"). Na żadnym ich etapie żaden ich ucze-
stnik - uczeń czy nauczyciel - nie musi rozumieć ciągów znaków, na
których operuje. Wystarczy, by były one równokształtne czy równo-
brzmiące z znakami zastanymi w podręczniku czy na wykładzie. Zatem
w szkole na ogół - jakkolwiek mocno by to zabrzmiało, to jestem prze-
konany, że tak jest - nikt nic nie rozumie. >> [j.w.]
podnieśli zasadę kompletnego braku rozumienia czegokolwiek do dogmatu
zapisanego na (ich) najwyższych sztandarach w mniemaniach kretynów
"jedynie słusznej fizyki".

Nie???
To porównaj powyższe z:

<< Tymczasem kwestia, czy fizyka ma być zrozumiała w języku naszej
codzienności - i znów, na kolejnym poziomie, co to znaczy "zrozumia-
ła" - nie należy już do fizyki, ale do filozofii. >>
[P. Góra, Message-ID: <3...@i...uj.edu.pl>]

Oczywiście! Używanie rozumu i rozumienie fizyki nie należy do fizyki,
bo... po prostu Góra nijak nie może używać tego, czego nie ma (z sa-
modefinicji & prawa "Haeckla"). Każdy głupi wie, że np: jeśli do cho-
dzenia używa butów, to _jest_ je w stanie CHOĆBY zauważyć i powiedzieć,
w jaki sposób wpływają na przebieg stawiania kroków. Ale w przypadku
"fizyki", jej rozumienia ROZUMEM (+ rozumienia czegokolwiek) i Góry...
ściśle analogiczne zadanie jest absolutnie awykonalne, tak samo w je-
go deklaracjach jak i... faktycznie. Cóż, Górze do uprawiania ujoto-
wej 'fizyki' wystarcza standardowo małpi brak ludzkiego rozumu, vel
małpi 'rozum'/instynkt. Bo pytanie małpy o używanie przez nią rozu-
mu przy wykonywaniu czegokolwiek to faktycznie zadanie skazane (nomen
omen) z góry na uzyskanie w wyniku wyłącznie reakcji małpiego instyn-
ktu. Tak samo, jak pytanie jej o cokolwiek innego.
Ergo: Góra jest małpą. c.b.d.o.
----
Już samo umieszczenie w faq-u 'indeksu' osób - mówiąc eufemistycznie
- 'naukowo niepożądanych' w celu powiewania takowym 'argumentem' ku
łatwiejszemu ustawianiu do 'jedynie słusznego porządku' tutejszych
'wiernych' przez indywidua typu Borys czy Chmiel - z miejsca powin-
no generować skojarzenie, iż tfurcy podobnych dzieł 'ludowej nauki'
'z powtarzania' mają tyle wspólnego z nauką, co inkwizycja z treścia-
mi religii albo "brunatne koszule" z ładem społecznym...

> Piotr

JeT.

P.S.
<< Ale dlaczego adepci - uczniowie - poddają się tym, bądź co bądź
absurdalnym - co łatwo może zobaczyć każdy, kto zdoła usunąć się
spod cienia ich autorytetu w światło zdrowego rozsądku - rytuałom ?>>
[j.w.]
I pozostawiając szanownej publice to pytanie 'do rozgryzienia' (bo
ani Piotr Labenz ani póki co nikt inny wystarczająco 'skutecznie'
na nie nie odpowiedział) stawiam tezę, iż nauka zaczyna się WYŁĄCZ-
NIE od momentu udzielenia sobie na nie FAKTYCZNIE _poprawnej_ odpo-
wiedzi...

Przy okazji można sobie podumać nad (przykładowo):
http://www.antoranz.net/CURIOSA/ZBIOR2/C0305/31-QZC0
6008_Homo.HTM
czyli: << genetycznie różnimy się od nich tylko o 0.6 procent >>
i jaki ma to związek (a ma bezpośredni!) z erystyką (vs świadomym
myśleniem)... może być w wersji Schopenhauera...





 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
17.05 Jakub Wróblewski
24.05 mania
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem
O tym jak w WB/UK rząd nieudolnie walczy z otyłością u dzieci
Trump jak stereotypowy "twój stary". Obsługa iPhone'a go przerasta
Wspierajmy Trzaskowskiego!
I co? Jest wojna w Europie, prawda?
Sztuczna Inteligencja
Ucieczka z Ravensbruck - komentarz
I pod drzwiami staną i nocą kolbami w drzwi załomocą
Jesttukto?
?
Comprehensive Protection Guide with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Ultimate Performance Optimizer
IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Review and Tutorial
"Prawdziwy" mężczyzna.
Senet parts 1-3
NOWY: 2025-12-07 Algorytmy - komentarz [po lekturze ks.]
"Młodzieżowe Słowo Roku 2025 - głosowanie", ale bez podania znaczeń tych neologizmów
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
Reżim Talibów w Afganistanie zakazał kobietom: pracy w większości zawodów, studiowania, nauki w szkołach średnich i podstawowych!!!
Edukuję się jak używać Thunderbirda
NOWY: 2025-09-29 Alg., Strukt. Danych i Tech. Prog. - komentarz.pdf
Polska [masowo - przyp. JMJ] importuje paprykę, a polska gnije na polach
Kol. sukces po polsku: polscy naukowcy przywracają życie morskim roślinom
Tak działa edukacja Putina. Już przedszkolaki śpiewają, że są gotowe skonać w boju
Medycyna - czy jej potrzebujemy?
Atak na [argentyńskie - przyp. JMJ] badaczki, które zbadały szczepionki na COVID-19
Xi Jinping: ,,Prognozy mówią, że w tym stuleciu istnieje szansa dożycia 150 lat"
Zbrodnia 3 Maja
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem