naukowcy alarmuja a politycy maja to w nosie - DHMO niebezpieczna substancja!!

1. Data: 2013-01-06 11:06:51

Temat: Re: naukowcy alarmuja a politycy maja to w nosie - DHMO niebezpieczna substancja!!
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:f6b80b65-9666-4fb1-9557-154a750a6d34@googlegrou
ps.com...
W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 11:22:01 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości

ps.com...

> [...]
>
> do dróg oddechowych często powoduje śmierć. Dłuższy kontakt skóry ze
> stałym
>
> DHMO powoduje poważne uszkodzenie tkanek, w tym martwicę. DHMO jest
> głównym
> składnikiem kwaśnych deszczy. W postaci gazowej DHMO może spowodować silne
> poparzenia. DHMO powoduje erozję gleby i korozję metali. Zanieczyszczenie
> DHMO układów elektronicznych prowadzi do spięć. W obecności DHMO hamulce
> samochodowe stają się mniej wydajne. DHMO został wykryty podczas biopsji
> guzów nowotworowych. Łączy się go z niszczycielskimi huraganami i

substancja/

===
> Ktoś nawet dla jaj rozesłał petycję w sprawie zakazu używania tej jakże
> niebezpiecznej substancji:-)- i podpisało ją wiele osób. Dlaczego?
> Odpowiedź
> w sygnaturce
> Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
> Arystoteles

niezyjacy juz dziennkiarz muzyczny zrobil eksperyment polegajacy na tym ze
zaprosil do studio dwoch ekspertow i zaprezentowal im dwa wykonania utworu
fortepianowego -wazne z wizja. jedno wykonane przez swiatowej slawy wirtuoza
klawiatury, drugie grane przez nikomu nieznanego muzyka. ale, ale zamienil
sciezki dzwiekowe! jakie byly opinie "ekspertow" mozna sie domyslic z faktu
iz rzeczony dziennikarz stracil robote, i jego program zostal zdjety z
anteny.

=======
Za komuny jakiś dziennikarz wysłał na konkurs młodych poetów wiersz
Mickiewicza czy Słowackiego- już nie pamietam. Nie dość, że się nikt nie
poznał- to uznano to za twórczość "niedojrzałą i mało zaangażowaną"- ale
zachęcono autora do dalszej pracy:-)

--

Chiron

4. Data: 2013-01-08 10:53:58

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2013-01-08 12:39:14

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> Mickiewicza czy Słowackiego- już nie pamietam. Nie dość, że się nikt nie
> poznał- to uznano to za twórczość "niedojrzałą i mało zaangażowaną"- ale

I nie mogla byc taka ta tworczosc? Czy to aby Ciebie nie zmanipulowano?

6. Data: 2013-01-08 12:59:26

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Sty, 12:06, "Chiron" <i...@g...com> wrote:
> Użytkownik <k...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:f6b80b65-9666-4fb1-9557-154a750a6d34@
googlegroups.com...

ups.com...

-substancja/

===

=======
> [...]
> Mickiewicza czy Słowackiego- już nie pamietam. Nie dość, że się nikt nie
> poznał- to uznano to za twórczość "niedojrzałą i mało zaangażowaną"- ale

Znam analogie, pokaż katolikowi historię polski jak kler niszczył ten
kraj. To katol nie pozna że to historia Polski.

7. Data: 2013-01-08 23:33:37

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> I nie mogla byc taka ta tworczosc? Czy to aby Ciebie nie zmanipulowano?
Wiesz- w zasadzie- mogła. Tyle, że Szacowne Gremium miało obowiązek
rozpoznać wiersz wieszcza- nawet ten nienajlepszy.

8. Data: 2013-01-09 10:18:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Wiesz- w zasadzie- mogła. Tyle, że Szacowne Gremium miało obowiązek
> rozpoznać wiersz wieszcza- nawet ten nienajlepszy.

Szklanom kólom zapewne z pamienciom wódy. Pomijam, czy w ogole zdarzenie
mialo miejsce.

9. Data: 2013-01-09 11:52:24

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Szklanom kólom zapewne z pamienciom wódy. Pomijam, czy w ogole zdarzenie
> mialo miejsce.
Nie wiem, ile własciwie masz lat. Wiem, że od dłuższego czasu w szkołach nie
uczy się za wiele. To były lata siedemdziesiąte ubiegłego wieku, i utwór
Słowackiego czy Mickiewicza potrafił zidentyfikować dość dobry maturzysta-
każdy wydany utwór. No a szacowne gremium oceniające wiersze powinno mieć w
składzie kogoś takiego. Powinno- ale takie były czasy- jak w krążącym wtedy
opowiadaniu: "z prostytutką można dogadać sie po niemiecku i po angielsku, z
cinkciarzem po angielsku, z handlarzem po rosyjsku, a z ministrem- wyłącznie
przez tłumacza".

10. Data: 2013-01-09 12:01:43

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie uczy się za wiele. To były lata siedemdziesiąte ubiegłego wieku, i
> utwór Słowackiego czy Mickiewicza potrafił zidentyfikować dość dobry

Podasz tytul?

Zapomniany król Polski
Terapia małżeńska, Poznań - kogo polecacie ?
Ciekawe czy dożyje czasów, gdzie mężczyźni z gracją będą chodzili w spódnicah?.
300
Uroczy widok