naurotyczna zazdrosc

1. Data: 2002-02-15 08:44:16

Temat: Re: naurotyczna zazdrosc
Od: "ShadowsSun" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podwyższyć sobie samoocene i poczucie bezpieczeństwa!!!

1. Data: 2002-02-15 11:33:58

Temat: naurotyczna zazdrosc
Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak poradzic sobie z neurotyczna zazdroscia, zaborzoscia itp? a moze
znacie jakies ksiazki o tym problemie, nie tylko opisujace, ale oferujace
jakies propozycje radzenia sobe z tym? czy pozostaje tylko psychoterapia?

miejcie sie
vaniliova

--
Men are from earth. Women are from earth. Deal with it.

1. Data: 2002-02-15 11:49:26

Od: "maciek" <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

zanim trafisz na psychoterapie moze pogadaj z przyjaciolmi, a raczej
posluchaj ich

Dziki

1. Data: 2002-02-15 13:00:10

Od: "AjBiEm" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno jesteś fantasyczną, inteligentną dziewczyną. Załatw faceta jego
własną bronią, a myślę, że role się odwrócą. Chętnie prześlę miłego
słodkiego SMS-a.

Trzymaj głowę w górze
AjBiEm

1. Data: 2002-02-15 17:13:01

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AjBiEm" <a...@p...gazeta.pl> wrote in message
> Na pewno jesteś fantasyczną, inteligentną dziewczyną. Załatw faceta jego
> własną bronią, a myślę, że role się odwrócą. Chętnie prześlę miłego
> [...]
nie no..rady nie od parady... to moge kupic "jestem" i na to samo wyjdzie...
interesowaly mnie jakies powazne lektury na ten temat (neurotyczna osobowsc,
karen horney juz znam), wiec myslalam, ze cos mi polecicie. i nie rozumiem,
czemu zwracacie sie do mnie? moje pytanie bylo teoretyczne, osobiscie nie
musze swojego faceta niczym zalatwiac;)
pozdrawiam
vs
--
Men are from earth. Women are from earth. Deal with it.

1. Data: 2002-02-15 20:20:31

Od: Myszka <M...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

poczytaj sobie "Wyobraźnię w psychoterapi"

Myszka

1. Data: 2002-02-15 20:21:46

Od: "Dziki" <d...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

teoretyczne pytania to na uniwerku rzucaj - tutaj rozmawiaja ludzie o
realnych sprawach

1. Data: 2002-02-15 21:44:07

Od: "Dziki" <d...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

zartowalem, nie bierz tego do siebie !!!!:)))))

niemniej jak piszesz i nic nie wskazuje na to ze to pytanie czysto
teoretyczne nie dziw sie ze ludzi odpowiadaja ci tak jakbys zaprezentowala
swoj problem

1. Data: 2002-02-15 21:50:03

Od: "ika zuzeloth" <i...@i...ciach.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziki <d...@s...com> na moim ekranie zjawia się z tekstem:

> teoretyczne pytania to na uniwerku rzucaj - tutaj rozmawiaja ludzie o
> realnych sprawach

Chyba nie czytasz grupy ;)
Uczenie się czegoś jest zabronione?
A teoretyczne rozważania dla jednych, dla innych są osobiste i bardzo
realne.
Uważaj na nadinterpretację ;)

--
ika - umop apisdn

1. Data: 2002-02-15 21:56:21

Od: "Dziki" <d...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

tak odpowiedzialem autorce na ten sam zarzut:

plonk - domena słabych
zostaję
Walę Tynki - refleksje
Re: Chciałbym wysłuchac kogoś.