nauszniki we wrocku - powtorka tematu :-)

1. Data: 2003-01-24 08:07:15

Temat: nauszniki we wrocku - powtorka tematu :-)
Od: CanoE <c...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
jakis czas temu pytalam sie gdzie mozna to to kupic..
w koncu zamowilam sobie u kolezanki z warszawy :)
ale w tym tygodniu sie pokazaly i we wrocku - w pelnym wyborze kolorow
:-)
Zielinskiego, wejscie to bardziej po prawo , jakies 2, lub 3 stoisko
po prawej stronie :-)
bardzo fajna pani tam sprzedaje - moze nawet zamowic od producenta
wybrany kolorek :-)

zanausznikowana CanoE (wczesniej m3duz4)

1. Data: 2003-01-24 11:10:27

Temat: Re: nauszniki we wrocku - powtorka tematu :-)
Od: "Miriel" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik CanoE <c...@N...interia.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:7...@4...com..
.
> [...]
> po prawej stronie :-)
> bardzo fajna pani tam sprzedaje - moze nawet zamowic od producenta

O dzieki Ci - jestes wielka!!!! Swego czasu mozna bylo to cudo dostac na
takim przedswiatecznym straganiku na Swidnickiej, ale akurat nie mialam kasy
i okazja przeszla mi kolo nosa :(. Kosztowaly wtedy 30 zl i bylo pare
sensownych kolorków. To lece na Zielinskiego

pozdr.
Miriel

1. Data: 2003-01-24 11:23:32

Od: CanoE <c...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Fri, 24 Jan 2003 12:10:27 +0100, "Miriel" <e...@w...pl>
wyskrobal sobie:

> [...]
>i okazja przeszla mi kolo nosa :(. Kosztowaly wtedy 30 zl i bylo pare
>sensownych kolorków. To lece na Zielinskiego

na zielinskiego po 28zl

CanoE

1. Data: 2003-01-24 13:26:17

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardzo fajna pani tam sprzedaje - moze nawet zamowic od producenta
> wybrany kolorek :-)
>

> zanausznikowana CanoE (wczesniej m3duz4)

Nauszniki? A jak to wyglada?

--
Magda - Slonko (Wroclaw)

ODCHUDZANIE