nawilżający krem pod oczy

1. Data: 2003-03-23 07:53:41

Temat: nawilżający krem pod oczy
Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny doradzcie jakis kremik mocno nawilżający bo skóra mi wysycha.
Używam pietruszkowego Ziaji ale on natłuszcza a jak zniknie to znowu skóra
nie jest elastyczna.
Mam 23 latka więc jakiś w miarę delikatny, do ciągłej pielęgnacji. Nie jakaś
intensywna kuracja.

Pozdrawiam
Anka

1. Data: 2003-03-23 11:27:17

Temat: Re: nawilżający krem pod oczy
Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka wrote:
> [...]
> nie jest elastyczna.
> Mam 23 latka więc jakiś w miarę delikatny, do ciągłej pielęgnacji. Nie jakaś

A sprobuj zelu szalwiowego z Ziaji. Ta sama seria co pietruszkowy. Ja
jestem zadowolona.
Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-03-23 11:38:29

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyny doradzcie jakis kremik mocno nawilżający bo skóra mi wysycha.

> Mam 23 latka więc jakiś w miarę delikatny, do ciągłej pielęgnacji. Nie
jakaś
> intensywna kuracja

Z tego co wiem to Avon i Oriflame mają w swojej ofercie delikatny żel pod
oczy z aloesem, przeznaczony dla młodej skóry, od 18-19-go roq życia. Tylko
nie wiem jak mocno będzie nawilżał taki kremik... Moze lepiej Tender Care
(szczypta magii, malutki kremik miodowy) z Oriflame, powinien być dobry dla
Ciebie.
________
sheba 19

1. Data: 2003-03-23 16:24:53

Temat: Odp: nawilżający krem pod oczy
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam krem z serii AA Natura Med pod oczy i na powieki z bławatkiem i
świetlikiem. Sprzedawany jest w opakowaniach po 50 ml i kosztuje ok. 11 zl.
Nie uczula, nie podrażnia i bardzo przyjemnie relaskuje.
Myślę, że będziesz zadowolona.
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-03-23 21:59:04

Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elfka <k...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@g...pl...

> jestem zadowolona.
> Pozdrawiam
> Elfka
>
> --
> -------------------
> | Elfy sa wsrod nas |
> -------------------

Dzięki za rade Elfko co do żelu szałwiowego. Został podrzucony mamie żeby
sobie go zużyła.
Dziwna powłoka pod okiem po nim zostaje, przez to pod makijaż się nie
nadaje.
takie posklejane powłoczki zbierają się w zagłębieniach. Tak się niestety u
mnie dzieje.

Pozdrawiam
Anka

1. Data: 2003-03-23 22:03:03

Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki dziewczyny!:)
No i pozostaje mi AA wypróbować.
Trzeba by też jutro po sklepikach polatać i rozejrzec się jeszcze
dokładniej. Bo oczka, a raczej skóra już narzeka. Usilnie jej czegoś
potrzeba.
Na Oriflame i Avonie już zawiodłam się kilkakrotnie. Nie ryzykuję.

Pozdrawiam
Anka

1. Data: 2003-03-23 22:59:22

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nadaje.
> takie posklejane powłoczki zbierają się w zagłębieniach. Tak się niestety u

Hmm, to pewnie dlatego, ze potrzebujesz kremu pod makijaz.
O tym nie pomyslalam sugerujac ten zelik.
Ja swojego uzywam na noc :)
Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-03-24 08:47:02

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dziewczyny doradzcie jakis kremik mocno nawilżający bo skóra mi wysycha.

Mocno nawilza, jest lekki i wlasciwie nie ma innego dzialania krem Dax
Cosmetics Re-Lipid pod oczy. Ma dosc duza pojemnosc i nadaje sie pod
makijaz.

Kaska

1. Data: 2003-03-30 23:35:29

Od: "Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie jest elastyczna.
> Mam 23 latka więc jakiś w miarę delikatny, do ciągłej pielęgnacji. Nie

Teraz w katalogu avonu (8/9 kampania) jest krem głeboko nawilżający po oczy
za 32,90 - osobiście radzę zaczekać na obniżkę ceny, pewnie w maju takowa
bedzie (kremik jednak jest miodzio) albo żel pod oczy Źródło Młodości od 25
roku za 35,90 (też radzę zaczekać). Jest jeszcze żel pod oczy z liposomami,
w którym znajduje się równiez wyciąg ze świetlika, koszt 29,90 za 15 ml.
W aptece znajdziesz również żel ze świetlikiem, rewelacyjnie nawilża skórę
okolicy oczu

pozdrawiam

Piernix

pytanko (nie na temat)