nawodnienie - pewien problem

11. Data: 2009-07-03 11:35:59

Temat: Re: nawodnienie - pewien problem
Od: "Smerf" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
news:h2kpua$fbp$1@inews.gazeta.pl...
> zmarnujesz pompę
> zbiornik z wyłącznikami o pojemności 20-25 l kupisz za 100-150 zł albo
> taniej jeśli używany /Allegro/
> gdzieś mam taki - może byc na powierzchni jeśli zdemontujesz na zime
> SJS

taki zbiornik ta pompa napelni w 5 sekund
a myslisz ze ten zbiornik powinien byc jedynie w sekcji III - z wezem do
mycia czy przed jkazda z sekcji??

mar

12. Data: 2009-07-03 13:05:50

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smerf" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> taki zbiornik ta pompa napelni w 5 sekund
> a myslisz ze ten zbiornik powinien byc jedynie w sekcji III - z wezem do
> mycia czy przed jkazda z sekcji??

wg mnie powinien być na wyjściu z pompy
zbiorniki 50 l z oporządzeniem sa po 150-180 zł
napełni i wyłączy a jak będzie rozbiór wody to wyłączy pompę z opóźnieniem
kilku sekund jeśli przestaniesz pobierać i o to chodzi
SJS

13. Data: 2009-07-03 15:30:03

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Panslavista"
>
> wiesz moze jak to działa?
>
> puszcza po prostu wode przy zbyt duzej wartosci cisnienia?
>
> mar

Zamyka, a wyłącznik ciśnieniowy wyłączy pompę.

Wystawa lilii
ZAGADKA
berberys czerwony- pytania
berberys czerwony
Co jeszcze mozna posadzic (po polodniu cien)?