nawóz pod iglaki

1. Data: 2006-03-19 21:27:24

Temat: nawóz pod iglaki
Od: "andrzej" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jaki nawóz (sztuczny) zastosować wiosną do zasilenia iglaków (różnych)? Jest
tego sporo na rynku i jestem zdezorientowany, może macie jakiegoś sprawdzonego
producenta?

2. Data: 2006-03-19 21:54:17

Temat: Re: nawóz pod iglaki
Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki nawóz (sztuczny) zastosować wiosną do zasilenia iglaków (różnych)?
Jest

Najprosciej - np. azofoska lub saletra.

Elfir

3. Data: 2006-03-20 05:20:46

Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

andrzej napisał(a):
> [...]
> tego sporo na rynku i jestem zdezorientowany, może macie jakiegoś sprawdzonego

W zeszlym roku kupilam po raz pierwszy Substral Osmocote i bylam bardzo
zadowolona. W tym roku juz tez go mam.
Sypiesz raz, dziala caly sezon, wg producenta nie da sie przenawozic
nim roslin, no i jest w postaci malutkich kulek, co wg mnie
wygodniejsze niz plyn, granulat albo proszek. Bardzo praktyczny.

Pozdrowienia
Magda

4. Data: 2006-03-20 08:54:14

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dvkjiq$bhf$1@news.onet.pl Elfir Dar'n'Ytta
<e...@p...fm.invalid> napisał(a):

> Najprosciej - np. azofoska lub saletra.

Hejka. Szczególnie saletrą, garściami. < rotfl > Bardzo ładnie
wyglądają przemarznięte tegoroczne przyrosty, np. cisów po majowych
przymrozkach. :-(
Moim zdaniem nie zasilać żadnym nawozem iglaków. Doskonale dadzą sobie radę
same. Gdyby ich zieleń nie była jednak dostatecznie soczysta można opryskać
1-2% roztworem płynnego Florovitu w maju i w czerwcu.
Pozdrawiam wstrzemięźliwie Ja...cki

5. Data: 2006-03-20 19:34:22

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Szczególnie saletrą, garściami. < rotfl > Bardzo ładnie
> wyglądają przemarznięte tegoroczne przyrosty, np. cisów po majowych
> przymrozkach. :-(

ty musisz od razu tak przesadzac? Jak ma sypac garsciami to rzeczywiscie
wolno dzialajacy bylby lepszy.
Ja tam nie mam problemow z saletra.

Elfir

6. Data: 2006-03-20 20:00:20

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dvmvqt$8vm$1@news.onet.pl Elfir Dar'n'Ytta
<e...@p...fm.invalid> napisał(a):

> ty musisz od razu tak przesadzac? Jak ma sypac garsciami to
> rzeczywiscie wolno dzialajacy bylby lepszy.

Hejka. Żadnych nawozów azotowych wiosną dopóki przyrosty drzew i krzewów
nie osiągną odpowiedniej długości. Chyba, że to na handel.
Pozdrawiam ambiwalentnie Ja...cki
PS Jeżeli już ignorujesz formy grzecznościowe, to chociaż mogłabyś
rozpoczynać zdanie od dużej litery. :-)

przędziorek? czy może coś innego prośba o pomoc
przesadzanie roslin
tunel foliowy z drewnianym szkieletem
nad jeziorem
pytanie o uprawe ziól