nazwa choroby oczu

61. Data: 2003-11-01 19:35:58

Temat: Re: nazwa choroby oczu
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@s...re,
Sabinka <s...@w...pl>:

> Szczerze mowiac, pewnie nieslusznie, ale zabrzmialo mi to bez sensu.

No trudno, ja juz tu odpuszczam i zapalam swiatelko ostrzegawcze ;)

> No ale w zwiazku z tym nie pasuje mi to co mowiles, ze:
> skoro pani doktor mnie zapewniala, ze wszystkie zlapie.

Pisalem o Twojej percepcji. zlapac = ze dasz rade zauwazyc i nacisnac
guziczek

> Ale jak to jest z gwiazdami, ktore widzi sie tylko katem oka a jak sie
> na nie spojrzy bezposrednio to znikaja? Wiazalam to z plamka slepa ale
> nie wiem czy slusznie...

Nieslusznie. Ich jasnosc jest na tyle mala, ze widac je tylko widzeniem
peryferyjnym, ktore ma wieksza czulosc. Wynika to z roznego rozmieszczenia
roznego typu receptorow.

> Tylko nie mysl znowu ze sie stresuje, ja sie po prostu interesuje,
> kiedys zaslyszalam chyba ze ludzie maja roznie duze pola widzenia i w
> zwiazku z tym nieco interesuje mnie, gdzie ja sie plasuje ;)

Wiesz, od tego czasu, gdy pole widzenia bylo wielkoscia skalarna, perymetria
sie troszke rozwinela :)

--
Robert

62. Data: 2003-11-01 19:37:09

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bo11gm$qbs$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> zeskanuj swoj wydruk pole widzenia i przeslij mi na priv to Ci go
> opisze.
>
> casus

wow! Szlachetny casus :)

--
Robert

63. Data: 2003-11-01 20:17:39

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wow! Szlachetny casus :)
> Robert

Bo sie balem, ze zaczniesz wyklad teoretyczny o polu widzenia, rodzajach
perymetrii statycznej itd:-))))))))))

casus

64. Data: 2003-11-01 20:50:12

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bo14e6$6fr$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> Bo sie balem, ze zaczniesz wyklad teoretyczny o polu widzenia,
> rodzajach perymetrii statycznej itd:-))))))))))

Skoro nalegasz... a w sumie czemu mialbym sie ograniczac do statycznej? ;P

--
Robert

65. Data: 2003-11-01 20:56:30

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro nalegasz... a w sumie czemu mialbym sie ograniczac do statycznej? ;P
>
> --
> Robert

Jasne:-))) zwlaszcza, ze juz mamy dynamiczna komputerowa z 10
programami:-))))

casus

ps: moze lepiej nie?:-)

66. Data: 2003-11-01 21:02:02

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bo16mt$d3c$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> Jasne:-))) zwlaszcza, ze juz mamy dynamiczna komputerowa z 10
> programami:-))))

Humphrey?

> ps: moze lepiej nie?:-)

Lepiej nie :)

--
Robert

67. Data: 2003-11-01 21:26:26

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Humphrey?

nie, nie:-)
Octopus:-)))))

> Lepiej nie :)
> Robert

no to EOT
:-)

casus

68. Data: 2003-11-01 22:33:01

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 1 Nov 2003 20:27:54 +0100, "casus" <c...@g...pl> wrote:

>zeskanuj swoj wydruk pole widzenia i przeslij mi na priv to Ci go opisze.

Dzieki, to milo z Twojej strony :)
Niestety na razie nie mam dostepu do skanera.
Jak bede miala to moze podesle.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

69. Data: 2003-11-01 22:40:34

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 1 Nov 2003 20:35:58 +0100, "Robert"
<u...@o...pl> wrote:

>No trudno, ja juz tu odpuszczam i zapalam swiatelko ostrzegawcze ;)

Znaczy co - mialam powiedziec "przepraszam" czy cos tak? A dla mnie to
naprawde zabrzmialo, przepraszam ;) bez sensu hm... o - zabrzmialo mi
to dziwnie, ze nie uwazasz mojego pogorszenia sie wzroku o to 0,25 za
poglebienie sie wady, skoro wada mojego prawego oka sklada sie z dwoch
takich nic nieznaczacych cwiartek, a jednak bez okularow nieprzyjemnie
z ta znikoma wada.

>Nieslusznie. Ich jasnosc jest na tyle mala, ze widac je tylko widzeniem
>peryferyjnym, ktore ma wieksza czulosc. Wynika to z roznego rozmieszczenia
>roznego typu receptorow.

Ok, dzieki, powiedzmy ze rozumiem.... :}

>Wiesz, od tego czasu, gdy pole widzenia bylo wielkoscia skalarna, perymetria
>sie troszke rozwinela :)

Nic nie zrozumialam z tego co powiedziales, ale jakos mi nie zalezy,
wiec nie musisz tlumaczyc ;)

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

70. Data: 2003-11-01 22:49:47

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@s...re,
Sabinka <s...@w...pl>:

> Ok, dzieki, powiedzmy ze rozumiem.... :}

Centrum widzenia widzi dobrze kolorki, za to obrzeza widza lepiej po ciemku.

> Nic nie zrozumialam z tego co powiedziales, ale jakos mi nie zalezy,
> wiec nie musisz tlumaczyc ;)

Okreslenie "duze" czy "male" pole widzenia nie opisuje go wystarczajaco -
jest zbyt splycajace.
Dalej nie tlumacze, bo casus nie kazali ;)

--
Robert

oto i oftalmoskop
nasienie męskie!
Rana na mosznie
CZy ktos zna juz projekt nowych list refundacyjnych?
POszukuje Patomorfologiccznego opisu