nerki

1. Data: 2008-02-20 18:48:19

Temat: nerki
Od: "Sławek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Moja dziewczyna od paru dni miała problemy z pęcherzem (uczucie że sie nie
wysikała do końca, ślady krwi w moczu). Dziś zaczeło ją boleć w okolicach
lewej nerki, tak że nie może siedzieć, stać. Jutro jest zarejestrowana do
lekarza, ale proszę o pomoc jak można ulżyć temu bólowi i jeśli ktoś może to
niech napisze co to może być.... kamienie w nerkach??

Dziękuję za pomoc

2. Data: 2008-02-20 20:21:49

Temat: Re: nerki
Od: "Akna" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lekarza, ale proszę o pomoc jak można ulżyć temu bólowi i jeśli ktoś może
> to niech napisze co to może być.... kamienie w nerkach??
Po objawach, klasyczne zapalenie pęcherza. Na pewno nospa+ dużo pić,
proponuję podjechać na ostry dyżur. Po co się ma męczyć. Pewnie przepiszą
antybiotyk (jak już jest krew w moczu). Na pierwsze objawy warto mieć w
domu Furagin (na recepte również).
Znam ten ból... nie czekałabym do jutra.
Pozdrawiam,
Akna

ENEWSY.INFO
ocena antybiogramu
Alergolog-Gdansk-pilnie poszukuje!
Podczas badania pacjentki cierpiącej na epilepsję.
Specjalnie wybrałem przykład pacjenta, który nie był chrze?cijaninem.