neutrogeny krem do rak

1. Data: 2003-06-24 19:38:36

Temat: Re: neutrogeny krem do rak
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
news:slrnbfh9nd.dj0.kkulpa@obora.slodki.domek...
> kupilam sobie dzisiaj, ale zdziwilam sie troche - ma wyglad i konsystencje
> wazeliny. czy tak ma byc? a moze to jest zwykla wazelina? :)

Tak ma być. BTW- to najlepszy krem do rąk jakiego w życiu używałam.
Był jeszcze do stóp taki, ale nie widziałam go już baaaaaaaaardzo dawno.
Wielka szkoda :(

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Lepiej grzeszyć i żałować, niż żałować, że się nie grzeszyło
http://www.misiczka.com

1. Data: 2003-06-24 19:42:29

Temat: neutrogeny krem do rak
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

kupilam sobie dzisiaj, ale zdziwilam sie troche - ma wyglad i konsystencje
wazeliny. czy tak ma byc? a moze to jest zwykla wazelina? :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-06-24 19:56:28

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> On Tue, 24 Jun 2003 21:38:36 +0200, misiczka <m...@p...onet.pl>
wrote:
> :
> : Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości

> hm, dla mnie "na pierwszy rzut reki" za tlusty. posmarowalam chyba z 2
> godziny temu i nadal mam tluste lapki. moze wzielam za duzo?

Jeśli miałaś całe "białe" ręce, to na mur-beton za dużo. Tego kremu
wystarczy odrobinka.

1. Data: 2003-06-24 19:58:19

Od: Keyop <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <s...@o...slodki.domek>, Katarzyna Kulpa pisze:
> [...]
>
> hm, dla mnie "na pierwszy rzut reki" za tlusty. posmarowalam chyba z 2
> godziny temu i nadal mam tluste lapki. moze wzielam za duzo?

Nie sądzę. On tak ma, niestety.

Sam długo próbowałem znaleźć krem do rąk, który nie zostawia tłustej powłoki
(coby na przykład w jakiś czas po aplikacji kremu można było poczytać
książkę nie brudząc jej). I o ile kilka lat temu był taki krem, bardzo
dobry, o tyle dawno temu przestali go produkować, a nigdy potem już takiego
nie znalazłem.
Niektóre są trochę lepsze, inne trochę gorsze, ale żaden nie jest ideałem.
A Neutrogena od tego ideału jest jak najdalsza.

Radek, pragnący dziwnego, KSG
--
- A milicyjnego lekarza w ogóle nie było.
- Jak to? - oburzyła się Alicja, niemile zaskoczona. - Tak mnie

1. Data: 2003-06-24 20:01:10

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Keyop"
> Sam długo próbowałem znaleźć krem do rąk, który nie zostawia tłustej powłoki
> (coby na przykład w jakiś czas po aplikacji kremu można było poczytać
> książkę nie brudząc jej).
Kozie mleko do rąk firmy Ziaja.
Asia

1. Data: 2003-06-24 20:06:11

Od: Keyop <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <s...@o...slodki.domek>, Katarzyna Kulpa pisze:

> ja mam rece suche jak pergamin, wiec nie lubie kremow wodnistych (np
> vaseline intensive care jak dla mnie to sama woda, ktora po wyparowaniu
> powoduje jeszcze wieksza suchosc rak), a gdzies slyszalam ze neutrogena ma
> bogata konsystencje. nie sadzilam jednak, ze az tak bogata :) (a ten
> preparat erisu z wit. E jest czasem troche za slaby na moje potrzeby, choc
> ogolnie polecam)

A jak długo te preparat stosowałaś?

Bo mnie po kilku tygodniach używania go (kilka razy dziennie) ręce na jakiś
czas przestają się robić wyschnięte i są całkiem normalne. Jak go potem
przestanę używać, to oczywiście po jakimś czasie problem nawraca.

Radek, pragnący dziwnego, KSG
--
Zbędne byłoby dodawać, że zbrodniarzem okazuje się w końcu osoba, którą bez
przerwy podejrzewaliśmy z przyczyny jej rozlatanych oczu i spoconych rąk, a

1. Data: 2003-06-24 20:13:19

Od: Keyop <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> nie chcialo mi sie tak intensywnie go uzywac. nie przepadam za uczuciem
> zaraz po nalozeniu go, bo jednak robi wrazenie tlustego (choc potem to

Głupie uczucie, wiem. Ale można się do niego przyzwyczaić, a rzeczywiście po
pewnym czasie ono mija i ręce są naprawdę nielepiące się.

> wiec nie bylam za wytrwala. a serio przestaly ci wysychac, tzn. nawet po
> umyciu rak nie czujesz suchosci?

Serio serio. Mnie się co jakiś czas ręce rzeczywiście przesuszają
straszliwie (niemal do poziomu pękania i łuszczenia się skóry), i ten
preparat naprawdę mi pomaga.

Radek, pragnący dziwnego, KSG
--
- Zgiń, przepadnij, maro - powiedziałam niepewnie na wszelki wypadek. - A
kysz, a kysz...

1. Data: 2003-06-24 20:15:33

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 Jun 2003 21:56:28 +0200, misiczka <m...@p...onet.pl> wrote:
:
: Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
: news:slrnbfhast.dj0.kkulpa@obora.slodki.domek...
: > On Tue, 24 Jun 2003 21:38:36 +0200, misiczka <m...@p...onet.pl>
: wrote:
: > :
[...]

no nie, az tyle to nie wzielam. wyprobuje jeszcze, w koncu to byl pierwszy
raz :)

a propos, gdzies wyczytalam, ze swietny jest krem l'Occitane z maslem
karite, ale on zdaje sie drogi jest jak pies.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

[Łódź] Byłam u fryzjera
calkowicie [OT]
calkowicie [OT]