new yorker

1. Data: 2006-06-08 21:50:13

Temat: new yorker
Od: "asias" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie! Pisze, a w zasadzie zwracam sie z pytaniem i prosba do grupowiczek,
ktore gdzies tam po drodze mijaja w swoich miastach sklepy New Yorker. Poniewaz
w Krakowie juz nie bedzie [chlip chlip... :( ] a ja, gapa, spoznilam sie z
zakupem jak jeszcze byl, nie mam szansy zdobycia mojego wymarzonego, idealnie
lezacego ciucha - jedynego w ktorym podobalam sie sobie az tak - bez Waszej
pomocy. A przechodzac do sedna-
czy ktoras z Was moglaby sprawdzic, czy maja jeszcze body Sylvia: rozmiar 75B,
CZARNY?
To taki koronkowy ciuszek, jego znakiem charakterystycznym jest cekinowe
serduszko z przodu i taka fałdka-spódniczka na dole (są wersje czerwone, białe i
wlasnie czarne).
ODKUPIE w dowolny sposob - na przyklad z przedplata, albo wystawione na allegro
albo w dowolny sposob - oczywiscie chocby i z przebitka cenowa na korzysc tej,
ktora zechce pomoc.
Pozdrawiam
Asia

2. Data: 2006-06-08 23:05:05

Temat: Re: new yorker
Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Jun 2006 23:50:13 +0200, asias napisał(a):
> [...]
> albo w dowolny sposob - oczywiscie chocby i z przebitka cenowa na korzysc tej,

w Krakowie likwidują new yorkera?
Jesteś pewna?

3. Data: 2006-06-08 23:08:43

Od: "asias" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@b...pl>
> w Krakowie likwidują new yorkera?
Nie, w Krakowie juz nie bedzie poszukiwanego przeze mnie ciucha.
-
asias

4. Data: 2006-06-10 07:48:36

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Jun 2006 01:08:43 +0200, asias napisał(a):
> Użytkownik <g...@b...pl>
> Nie, w Krakowie juz nie bedzie poszukiwanego przeze mnie ciucha.
> -
> asias

ufff :)

allegro: markowe perfumy niedrogo