nic dodac, nic ujac

21. Data: 2012-07-15 16:31:58

Temat: Re: nic dodac, nic ujac
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:b5n53zc84nyt.1b77xotx7mkqx$.dlg@40tude.net...

> Jakoś mi się w oczy twoje "znaleziska" nie rzucają, po prostu są dla mnie
> nieodłącznym elementem życia - taki jest własnie człowiek, że robi rzeczy
> złe i dobre.
> Skupiam się na dobrych, ty na złych, no i tu twoja tragedia.

alez oczywiscie. Dokopywanie zmarlej Szymborskiej pamietamy.
Skup sie moze na swojej obludzie. Moze ja zauwazysz.
i.

22. Data: 2012-07-15 16:33:31

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I już sobie wytłumaczyłaś, już wiesz, jak żyć, prawda?
> 33333-)

ale co tu do tlumaczenia. Jaka jestes kazdy widzi. a jak zyc?
nie widze z toba zwiazku. I oby tak dalej. Jak najdalej.

i.

23. Data: 2012-07-15 16:43:05

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kościół jest dobry.

>Tak mi wpojono > i taki jest.

lol

i.

24. Data: 2012-07-15 17:47:19

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Sun, 15 Jul 2012 09:16:24 -0700 (PDT), Voyager napisaďż˝(a):

> Niczego z tych s�ow nie rozumiesz.
> --
> XL

Po czynach ich poznacie, czyli gadają że są dobro, a w czynach
zbrodnie, gwałty, obłuda , wynaturzona nienawiść........Po czynach ich
poznacie. Ty wierzysz w to co mówią oszuści.

25. Data: 2012-07-15 21:54:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Jul 2012 10:47:19 -0700 (PDT), Voyager napisał(a):

> Po czynach ich poznacie, czyli gadają że są dobro, a w czynach
> zbrodnie, gwałty, obłuda , wynaturzona nienawiść........Po czynach ich
> poznacie. Ty wierzysz w to co mówią oszuści.

Ty widzisz oszustow, ja widzę pozostałych - i na pozostałych bazuję.
Chcesz widzieć przepasć, to widzisz i skaczesz. Ja widzę drogę.
--
XL

26. Data: 2012-07-30 05:59:51

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-14 22:34, Ikselka pisze:

> [...]
> Nie zaciekawiło Cię nigdy, dlaczego każde takie znalezisko wystarcza Ci na
> tak krótko, że wciąż szukasz następnych?

A dlaczego miałoby wystarczać ? Myślisz, że Hanka szuka tu jakiegoś
trwałego zaspokojenia ?

Dlaczego ksiądz wciąż i wciąż odprawia Eucharystię ? Nie zaciekawiło Cię
nigdy, dlaczego każdy taki rytuał wystarcza na tak krótko ?

27. Data: 2012-07-30 12:20:03

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-30 07:59, zażółcony pisze:

> A dlaczego miałoby wystarczać ? Myślisz, że Hanka szuka tu jakiegoś
> trwałego zaspokojenia ?

Iwonka.

> Dlaczego ksiądz wciąż i wciąż odprawia Eucharystię ? Nie zaciekawiło Cię
> nigdy, dlaczego każdy taki rytuał wystarcza na tak krótko ?

Hej!
Zawitałeś jakiś taki nieuważny. ;)

Ewa

28. Data: 2012-07-30 20:14:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Jul 2012 07:59:51 +0200, zażółcony napisał(a):

> A dlaczego miałoby wystarczać ? Myślisz, że Hanka

Hanka?
333-]

> szuka tu jakiegoś
> trwałego zaspokojenia ?

Raczej permanentnego uzasadnienia dla swego zwątpienia.

> Dlaczego ksiądz wciąż i wciąż odprawia Eucharystię ?

"Eucharystia jest po to, by dla przyjmujących była ochroną,
dlatego też tych, których chcemy zabezpieczyć przed wrogiem,
musimy uzbroić w moc, jaką daje posilenie się pokarmem Pana."
- Cyprian z Kartaginy -

> Nie zaciekawiło Cię
> nigdy, dlaczego każdy taki rytuał wystarcza na tak krótko ?

Komu?
:->
--
XL

29. Data: 2012-07-31 05:41:13

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-30 22:14, Ikselka pisze:

> Hanka?
> 333-]

> Raczej permanentnego uzasadnienia dla swego zwątpienia.

Wyrośniętych drzew się już nie przesadza, bo nawet jak nowa ziemia
będzie najlepsza na świecie to i tak będą usychać.
To tylko kwestia czasu.
Myślę, że część swoich korzeni miała chyba tutaj lub przynajmniej tak
jej się zdawało.

Michałowi.
Na podwieczorek
na deser (link)