To widać

1. Data: 2012-07-12 05:57:56

Temat: To widać
Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Badania prowadzone między innymi przez Polską Akademię Nauk pokazują,
że z różnych powodów od pewnego czasu znów wzrasta w Polsce poziom
postaw autorytarnych w społeczeństwie. W latach 70.,gdy przeprowadzono
pierwsze takie badania, był on zaskakująco wysoki, by potem, w latach
90., radykalnie spaść. Teraz jednak znów wskaźniki poszły w górę.
Znowu mamy na tyle wysokie wartości na skali, że iskra mogłaby u nas
wręcz sprzyjać totalitaryzmowi; postawy autorytarne reprezentuje około
60 proc. z nas.

http://www.polityka.pl/spoleczenstwo/1528691,1,rozmo
wa-o-tym-czy-jestesmy-zdrowi-na-umysle.read

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,12
107285,_Postawy_autorytarne_reprezentuje_60_proc__Po
lakow_.html

2. Data: 2012-07-12 09:23:30

Temat: Re: To widać
Od: "proste" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Voyager <r...@g...com> napisał(a):

> [...]
g=F3r=
> =EA.
> Znowu mamy na tyle wysokie warto=B6ci na skali, =BFe iskra mog=B3aby u nas
> wr=EAcz sprzyja=E6 totalitaryzmowi; postawy autorytarne reprezentuje
oko=B3=
> 60 proc. z nas.
>
> http://www.polityka.pl/spoleczenstwo/1528691,1,rozmo
wa-o-tym-czy-jestesmy-
z=
> drowi-na-umysle.read

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,12
107285,_Postawy_autoryt=
> arne_reprezentuje_60_proc__Polakow_.html

Ot wspaniale widac ze jestesmy przygotowywani na antychrysta ;P

3. Data: 2012-07-12 09:36:43

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

proste napisał(a):
> [...]
107285,_Postawy_autoryt=

> Ot wspaniale widac ze jestesmy przygotowywani na antychrysta ;P

Antychryst to skłonności dyktatorskie bo wzrasta agresja, nienawiść,
prześladowania w społeczeństwie.

Oglądaliście?
A więc mówicie, że pracujecie ...?
Statystyczny Polak