Lojalnie informuję...

1. Data: 2012-07-08 20:37:54

Temat: Lojalnie informuję...
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

...że wszyscy wczoraj zostaliście solidnie oplotkowani przez czołówkę z
listy rankingowej trolli.

Na zdrowie!

Ewa

2. Data: 2012-07-08 20:56:29

Temat: Re: Lojalnie informuję...
Od: Krzysztof Lewczuk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-08 22:37, medea pisze:
> ...że wszyscy wczoraj zostaliście solidnie oplotkowani przez czołówkę z
> listy rankingowej trolli.
>
> Na zdrowie!

To dobrze czy źle?

KL

--
Z przekonania libertarianin-minarchista oraz chrześcijanin biblijnie
fundamentalistyczny. Pierwsze oznacza dążenie do tego, żeby państwo

3. Data: 2012-07-08 21:09:33

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
> ...że wszyscy wczoraj zostaliście solidnie oplotkowani przez czołówkę z
> listy rankingowej trolli.

Nie mów - glob, cb i Ixi spotkali się w realu ? ;)

Dębska koniec świata

4. Data: 2012-07-08 21:15:38

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-08 23:09, Przemysław Dębski pisze:

> Nie mów - glob, cb i Ixi spotkali się w realu ? ;)

Ej tam zaraz! Trzeba patrzeć na szerokie czoła peletonu. ;)

Ewa

5. Data: 2012-07-08 21:16:50

Od: "pypc" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <x...@p...fm> napisał(a):

> ....że wszyscy wczoraj zostaliście solidnie oplotkowani przez czołówkę z
> listy rankingowej trolli.

mię tesz?

6. Data: 2012-07-08 21:17:40

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-08 22:56, Krzysztof Lewczuk pisze:

> To dobrze czy źle?

O tyle, o ile.

Ewa

7. Data: 2012-07-08 21:19:09

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-08 23:16, pypc pisze:

> mię tesz?

Oczszszywiście. Ciebie przede wszystkimi.

Ewa

8. Data: 2012-07-08 21:28:55

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Ej tam zaraz! Trzeba patrzeć na szerokie czoła peletonu. ;)

Założę się że chłopa żadnego nie było ;)

Dębska

9. Data: 2012-07-08 21:36:06

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-08 23:28, Przemysław Dębski pisze:

> Założę się że chłopa żadnego nie było ;)

Ze zerżnę bezczelnie z Flyera: oszczywiście! :D

10. Data: 2012-07-08 21:37:38

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Założę się że chłopa żadnego nie było ;)

Tę swoją skłonność do hazardu na każdym kroku musisz ujawniać. ;)

Ewa

Egzystencja to miłość.
Poskładałem tłumaczenie dwóch ewangelii Jezusa o chciwości i czujności, świetnie to się przekłada na współczesność.
Egzystencja i esencja.
Internet przejmują człowiekowaci.
Won