Lojalnie informuję...

51. Data: 2012-07-11 21:27:00

Temat: Re: Lojalnie informuję...
Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <a...@n...atman.pl>,
l...@g...com says...

> Dnia Mon, 9 Jul 2012 10:06:06 -0500, "Iwon\(k\)a"
> <i...@p...onet.pl> rzekĹ?:

> Jakis czas temu slyszalem ze na statycznego polaka przypada jakos pol
> dziecka, 2 kola od samochodu, poltora telefonu komorkowego i cos
> mniej niz sr krajowa. trzeba jednak research po sieci zrobic bo nie
> dam sobie nic drzwiami przytrzasnac za te wartosci :)

I płaskie czoło przypada na statystycznego Polaka. ;>

PF

52. Data: 2012-07-18 23:47:08

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Jul 2012 22:37:54 +0200, medea napisał(a):

> ...że wszyscy wczoraj zostaliście solidnie oplotkowani przez czołówkę z
> listy rankingowej trolli.

A to jest taka lista? :) Coś mnie omninęło? :)

> Na zdrowie!

No myślę ;)

Pozdrawiam,
M.

53. Data: 2012-07-19 12:08:11

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-19 01:47, Fragile pisze:

> A to jest taka lista? :) Coś mnie omninęło? :)

Ach, ktoś tu gdzieś niedawno publikował. ;)

> No myślę ;)

No proszę! :)

Ewa

Egzystencja to miłość.
Poskładałem tłumaczenie dwóch ewangelii Jezusa o chciwości i czujności, świetnie to się przekłada na współczesność.
Egzystencja i esencja.
Internet przejmują człowiekowaci.
Won