Lojalnie informuję...

11. Data: 2012-07-08 21:38:04

Temat: Re: Lojalnie informuję...
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-08 22:37, medea pisze:

> ...że wszyscy wczoraj zostaliście solidnie oplotkowani przez czołówkę z
> listy rankingowej trolli.
>
> Na zdrowie!

Chyba powinnyśmy się jakoś nazwać. Trollinki czy cuś.

12. Data: 2012-07-08 21:41:42

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-08 23:38, Aicha pisze:

> Chyba powinnyśmy się jakoś nazwać. Trollinki czy cuś.

BTW, spróbowałam tej Twojej wersji cukinii. Smakowita :)

13. Data: 2012-07-08 21:47:37

Od: Krzysztof Lewczuk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-08 23:41, Aicha pisze:

> BTW, spróbowałam tej Twojej wersji cukinii. Smakowita :)

Czyżby temat spotkania numero due?

KL

--
Z przekonania libertarianin-minarchista oraz chrześcijanin biblijnie
fundamentalistyczny. Pierwsze oznacza dążenie do tego, żeby państwo

14. Data: 2012-07-08 21:55:14

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-08 23:47, Krzysztof Lewczuk pisze:

> Czyżby temat spotkania numero due?

To był temat w mniejszym gronie i po zmianie lokalu ;)

15. Data: 2012-07-09 08:01:43

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ze zerżnę bezczelnie z Flyera: oszczywiście! :D

Sytaucja wygląda więc tak, że dziewczynki z psp spotykają się we Wrocku,
chłopcy w Wawce, a wszyscy spotkamy się jak nas Tusk autostradą połączy ;)
Kiedy organizujemy następne euro ?

Dębska

16. Data: 2012-07-09 08:34:39

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-07-08 22:37, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:
> ...że wszyscy wczoraj zostaliście solidnie oplotkowani przez czołówkę z
> listy rankingowej trolli.
>
> Na zdrowie!

No cusz.

qr.a
--
jeszcze nieprzytomna

17. Data: 2012-07-09 08:36:28

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-07-08 23:09, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> Nie mów - glob, cb i Ixi spotkali się w realu ? ;)

Prawie.

> Dębska koniec świata

qr.a
--
prawie

18. Data: 2012-07-09 08:42:31

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-07-08 23:09, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i
> marudzi:

> Prawie.

Nie trzymaj w niepewności ... w biedronce ?

Dębska

19. Data: 2012-07-09 09:00:34

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-07-09 10:01, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:
> [...]
> chłopcy w Wawce, a wszyscy spotkamy się jak nas Tusk autostradą połączy ;)

Jakby co uprzejmnie donoszę, iż moja wiocha jest po trasie.

qr.a

20. Data: 2012-07-09 09:12:14

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-07-09 10:01, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i
> marudzi:

> Jakby co uprzejmnie donoszę, iż moja wiocha jest po trasie.

W donosie musi być napisane gdzie dolary są schowane, albo przynajmniej że
są.

Dębska

Egzystencja to miłość.
Poskładałem tłumaczenie dwóch ewangelii Jezusa o chciwości i czujności, świetnie to się przekłada na współczesność.
Egzystencja i esencja.
Internet przejmują człowiekowaci.
Won