nic się nie zmieniło

1. Data: 2003-09-26 10:42:33

Temat: nic się nie zmieniło
Od: "Justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie co coś Wam wszystkim powiem, jesteście straszni, oczywiście nie
wszyscy, ale podczytuje Was gdzieś prawie rok i sami sobie odpowiedzcie jak
się z Wami odchudzać, jak zadać rozsądne pytania kiedy w każdym poście, nawet
jak ktoś tylko przyszedł się przywitać, zaczynacie odwieczną walkę, nie będę
wymieniać kto z kim i o co, myślę, że osoby te same się domyślą, TO JUŻ JEST
STRASZNIE NUDNE

2. Data: 2003-09-26 10:51:21

Temat: Re: nic się nie zmieniło
Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna " <j...@N...gazeta.pl> napisał

> [...]
będę
> wymieniać kto z kim i o co, myślę, że osoby te same się domyślą, TO JUŻ

Czas zrezygnowac z podczytywania tej grupy, przeciez nikt Ci nie kaze ...
A tak wlasciwie to o co Ci chodzi????

Pozdr
Kafka, ktora uzyskala na grupie mnostwo informacji zarowno na temat MM jak i
Atkinsa.

P.S. Czy karmie Trolla???? Jestes trollem?

3. Data: 2003-09-26 10:57:24

Od: "justyna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

o odwieczną walkę między niektórymi grupowiczami, to zniechęca

zaczynam ponownie swoją walkę z kilogramami, nie wiem jaką dietę wybrać, ale
nie spytam tu na co mam się zdecydować, jak już wybiorę to napiszę,
trzymajcie kciuki mimo wszysko

4. Data: 2003-09-26 11:18:50

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justyna" <j...@w...pl> napisał

> o odwieczną walkę między niektórymi grupowiczami, to zniechęca

to normalne, zarowno na grupach dyskusyjnych jak i w zyciu - na grupie masz
ten komfort ze jak nie chcesz kogos czytac, to go wrzucasz do KF i po
klopocie ;) A tak IMHO - jakos ostatnio klotni znacznie mniej. A moj KF
swieci pustka ;)

> zaczynam ponownie swoją walkę z kilogramami, nie wiem jaką dietę wybrać,
ale
> nie spytam tu na co mam się zdecydować, jak już wybiorę to napiszę,
> trzymajcie kciuki mimo wszysko

Kciuki trzymam, oby do celu. A jesli faktycznie czytasz od roku, to juz
powinnas ~wiedziec, ku czemu sie sklaniasz, bo przez rok czasu byla mowa o
wszystkich sensownych dietach ;))

Pozdr i zycze udanych wyborow.
Kafka

P.S. A tak swoja droga tak latwo sie ocenia innych ....

5. Data: 2003-09-26 14:10:19

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Justyna w wiadomości news:bl156p$otu$1@inews.gazeta.pl pisze:

> [...]
> zaczynacie odwieczną walkę, nie będę wymieniać kto z kim i o co,
> myślę, że osoby te same się domyślą, TO JUŻ JEST STRASZNIE NUDNE

Nikt tu nikogo pod pistoletem nie trzyma. Jak film jest nudny, to biore i
wychodze.

6. Data: 2003-09-26 16:54:23

Od: "brow\(J\)arek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna " <j...@N...gazeta.pl> napisał w
> [...]
nie będę
> wymieniać kto z kim i o co, myślę, że osoby te same się domyślą, TO

Eee tam... na wszystkich grupach są jakieś stałe tematy przepychanek
(i osoby przepychujące się).

Chcesz sie wyżyć stajesz do walki, chcesz wyciągnąć jakąś wiedzę -
czytaj między wierszami (postami).

--
brow(J)arek pozdrawia

7. Data: 2003-09-27 17:42:03

Od: "Gisia" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak... w pewym sensie rozumiem Justyne- niby nikt tu nikogo nie trzyma,
ale... wiadomo, jak ktos ma problem, szuka dobrej diety- chcialby byc
wysluchany...
Tutaj rzeczywiscie czasem pojwaiaja sie juz na samym poczatku odpowiedzi na
post jakies nasmiewajki itp...

Ja tego dzieki Bogu ;) nie doswiadczylwam, ale przeciez czytam inne posty
takze, nie tylko swoja i widze, ze to sie czasami zdarza...
Wyobrazam sobie, ze moga pojawic sie tu osoby, ktore po takiej "ostrej"
odpowiedzi maga poczuc sie zniechecone...
i wtedy odpowiedz- "jak Ci sie nie podoba, to... adijos ;) " ....hmmm,
bynajmniej nie zacheca do pozostania...

jak bedziemy sie szanowac nawzajem (widze, ze jest tu wielu ludzi z duza
klasa!) to na pewno kazdemu bedzie przyjemnie poczytac posty, i pobyc tu...

8. Data: 2003-09-27 17:58:48

Od: "justyna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuje Gisiu, jakoś nikt więcej mnie nie zrozumiał

9. Data: 2003-09-27 21:27:06

Od: "Gisia" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziękuje Gisiu, jakoś nikt więcej mnie nie zrozumiał
>
> Nie ma sprawy Justysiu!
Pozdrawiam serdecznie! :))

10. Data: 2003-09-29 08:40:05

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justyna napisał:

> dziękuje Gisiu, jakoś nikt więcej mnie nie zrozumiał

Ja Ciebie tez rozumiem i staram sie bardzo, by odpowiedzi na posty
jednak padaly takie, by cos podpowiedziec pytajacemu.Nie zawsze mam
jednak czas i nie zawsze moge udzielic odpowiedzi.A ze blaznuja- niech
blaznuja.A ze kots mowi adijos- mowi za siebie.Inni-( juz bylam
posadzona o to,ze jestem GLOSEM wiekszosci, staje w obronie pozostalych
itp)-przynajmniej ja traktuje grupe serio.Bo sama mam tez problemy i
wiele z nich wlasnie tu udalo mi sie rozwiklac, uzyskac rade,znalezc
jaks pomoc.
Grunt, by sie nie zrazac.Zapraszam na moja strone o diecie Atkinsa.Co
prawda jeszcze w trakcie budowy,ale cos tam naplodzilam...Pozdrawiam Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

Oczyszczanie organizmu
[MM] czekolada
motylek vel agrafka, ławeczka do brzuszków
Nadajnik Radiowy
[NTG:] test