[nici] Stałam na przystanku...

1. Data: 2004-12-13 20:35:41

Temat: [nici] Stałam na przystanku...
Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

...wieczorem, koło zamkniętej pasmanterii, na wystawie leżała nitka Basak.
Cudownej piękności, kilka kolorów i ten brokacik! Grubością przypomina toto
taki kordonek do haftowania, czy bywa może grubsza? Czy nadaje się na
szydełko (ażurowa kamizelka w planie po obrusie, kanwę-gobelin skończyłam
wczoraj).

S. - porażona złotymi przebłyskami

1. Data: 2004-12-14 01:28:40

Temat: Re: [nici] Stałam na przystanku...
Od: "MadziaK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Snigdha" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> taki kordonek do haftowania, czy bywa może grubsza? Czy nadaje się na
> szydełko (ażurowa kamizelka w planie po obrusie, kanwę-gobelin skończyłam

Ja jako "wielbicielka" zlotego basaka zabieram glos;)
pieknie toto wyglada, ale robi sie z tego ciezko, bo sie placze i slizga
(juz o tym pisalam tyyyyysiac razy;l)
hmm, nie wiem jak inne kolorki, ale to nie jest takie miekkie jak kordonek,
troszke sztywne... hmmm... nie wiem jak by kamizelka wygladala.... bo moze
by sie z tego kolczuga zrobila?:)
musisz chyba na probke wziac, jedna serwetke zrobic i zobaczyc czy ci
odpowiada;)
MadziaK

1. Data: 2004-12-14 21:47:39

Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MadziaK" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
| by sie z tego kolczuga zrobila?:)
| musisz chyba na probke wziac, jedna serwetke zrobic i zobaczyc czy ci

Tylko obrus skończę:-) Niezły pomysł z serwetką.

S.

[allegro] fajna ksiazka o robotkach
[ot] [XXX] poproszę o obrazki z bajek europejskich :)
Do Miry Zmysłowskiej
wzór poszukiwany
OT-mycie okien