Jezu!Jak się cieszę!!!

1. Data: 2004-12-13 22:11:17

Temat: Jezu!Jak się cieszę!!!
Od: "Patrycja Mieszkowska" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawet nie macie pojęcia jak się cieszę że was znalazłam.Ale może na miły
początek coś o mnie.
Mam na imię Patrycja(mój login to czysty przypadek)i mieszkam w
zach.wielkopolsce.Obecnie jestem na etapie robienia pudełek do prezentów
(klejone,składane)ale poza tym pasjonuję się haftem krzyżykowym,w
szczególności w małych wzorach.Udało mi się nawet stworzyć parę
własnych .Jednak ostatnio moim umysłem i sercem zawładnął haft handarger.Do
tego stopnia mi się on spodobał że się zaparłam i postanowiłam nauczyć się
go za wszelką cenę.Dzięki Bogu okazało się że tu u nas w Wolsztynie jest
jedna pani która umie ten haft.Bardzo"urosłam"kiedy mi powiedziała że jak na
samouka to moje początki są naprawdę niezłe.Piszecie tu o bellanie,luganie
itp.Ja obecnie wyszywam na tkanie przypominającej bardzo drobną kanwę(ale ta
pani mówi że jest dobra)a używam nici BRODER SPECIAL DMC.Nie wiem czy są
odpowiednie ale dobrze się nimi robi.Ale się rozpisałam,mam nadzieję że
znajdętu sprzymierzeńców.Pozdrawiam mocno:)))

1. Data: 2004-12-13 23:00:49

Temat: Re: Jezu!Jak się cieszę!!!
Od: "Ula Płosarek" <u...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Patrycja Mieszkowska <a...@g...pl> napisał(a):

> Nawet nie macie pojęcia jak się cieszę że was znalazłam.Ale może na miły
> początek coś o mnie.

CIACH!

O, proszę... Jeszcze jedna... :))))))))
Witaj w gronie robótek, tylko uważaj - ta grupa WCIĄĄĄĄGAAA...!

--
Uka P.

1. Data: 2004-12-13 23:43:20

Od: "Mat" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wita.:).Ja też jestem tu od niedawna.Bardzo dobrze trafiłaś bo grupa
wspaniała i dziewczyny cudowne.Pozdrawiam.Mat

Użytkownik "Patrycja Mieszkowska" <a...@g...pl> napisał w
wiadomości news:cpl425$13d$1@inews.gazeta.pl...

1. Data: 2004-12-13 23:43:25

Od: "roman" <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpowiednie ale dobrze się nimi robi.Ale się rozpisałam,mam nadzieję że
> znajdętu sprzymierzeńców.Pozdrawiam mocno:)))
Pozdrawiamy Cię serdecznie.Witaj w naszym gronie na antenie.Chociaż wiesz
doskonale, że w innej formie kontaktów jestesmy z Wami.Widziałem nieraz Twoje
hafty , dla nas są piękne.Całuski dla babuni.

1. Data: 2004-12-13 23:48:58

Od: "Dziunia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj, tylko pamiętaj wchodzisz tu na własne życzenie. Ta grupa uzależnia!
Ja np dzisiaj spaliłam naleśniki :)

--
Dziunia
holecka1 maupa gazeta.pl

1. Data: 2004-12-14 06:20:41

Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patrycja Mieszkowska" <a...@g...pl> napisał w
wiadomości news:cpl425$13d$1@inews.gazeta.pl...
Witaj Patrycja,
Kiedyś pisała tu Agnieszka z Wolsztyna, ale dawno jej nie widziałam, może
nas czyta :-) Ponoć macie dobrą pasmanterię w Wolsztynie, więc może lugany i
inne się znajdą gdybyś baaardzo chciała :-)

Pozdrawiam
Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2004-12-14 06:58:52

Od: "Patrycja Mieszkowska" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

agpat <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Agnieszka (Poznań)
> Hej dziewczyny!Nie spodziewałam się aż tak dużego odzewu.Jestem naprawdę
mile zaskoczona!W Wolsztynie pasmanterie są dwie.Ta u pani Rodzynkowej jest
super(chociaż jeszcze nie ma takiego wyboru towarów)a w tej drugiej wszelkie
tkaniny są sprzedawane na cm. kwadratowe więc jest ochydnie drogo!
Romeczku i Lucynko!Nie masz pojęcia jaksię cieszę że Was tu znalazłam(Babcię
pozdrowię ale później bo teraz jest siódma rano a Ona jeszcze śpi.Do
zobaczyska wszystkim!!!!!!:)))

1. Data: 2004-12-14 12:34:54

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziunia" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witaj, tylko pamiętaj wchodzisz tu na własne życzenie. Ta grupa uzależnia!
> Ja np dzisiaj spaliłam naleśniki :)
>
> --

o, a ja wlasnie wcinam nalesnika z twarogiem i cynamonem przed chwila
usmazonego :)
Ale juz lypie w strone upieczonej masy solnej, ktora chce pomalowac przed
gwiazdka

wkn z szarego Gdanska

1. Data: 2004-12-14 13:48:26

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obecnie jestem na etapie robienia pudełek do prezentów
> (klejone,składane)ale poza tym pasjonuję się haftem krzyżykowym,w
> szczególności w małych wzorach.

Witaj;-))

Jak robisz te pudełka? Masz jakis ciekawy sposób?
Ja napiekłam ciasteczek na upominki świąteczne dla bliskich i teraz
zastanwiam się jak to ładnie popakować...

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2004-12-14 16:44:32

Od: "Ola Gdańsk" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> go za wszelką cenę.Dzięki Bogu okazało się że tu u nas w Wolsztynie jest

We Wolsztynie? Cudne miasteczko, w maju zeszłego roku przywiodła mnie tu pasja
mojego męża - stare parowozy, "Piękna Helena" itp. itd. Spędziłam trzy dni
zatykając uszy i zachwycając się kłębami dymu (para buch, koła w ruch).

Pozdrawiam
Ola z Gdańska

http://haftyoli.republika.pl

[nici] Stałam na przystanku...
[allegro] fajna ksiazka o robotkach
[ot] [XXX] poproszę o obrazki z bajek europejskich :)
Do Miry Zmysłowskiej
wzór poszukiwany