Gdzie w Poznaniu...

1. Data: 2004-12-14 09:22:12

Temat: Gdzie w Poznaniu...
Od: "Patrycja Mieszkowska" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

..jest dobra pasmanteria?Jak na razie bezowocnie poszukuję nici BRODER
SPECIAL DMC w kolorach innych niż biały,kremowy i czarny.Niestety w Zielonej
Górze na ul.Kupieckiej nie mają iinych kolorów niż te które
wymieniłam.Pomoże mi ktoś?:)))))

1. Data: 2004-12-14 09:45:24

Temat: Re: Gdzie w Poznaniu...
Od: "Patrycja Mieszkowska" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Patrycja Mieszkowska <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
Zielonej
> Górze na ul.Kupieckiej nie mają iinych kolorów niż te które

Pani z Gdańska powiedziała mi że musiałabym zamówić te nici przez sklep.Mimo
wszystko dzięki Romeczku.Teraz pani w sklepie nie zrobi mnie w balona:)))

1. Data: 2004-12-14 10:06:52

Od: "Monika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patrycja Mieszkowska" <a...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cpmbc4$rrm$1@inews.gazeta.pl...
> ..jest dobra pasmanteria?Jak na razie bezowocnie poszukuję nici BRODER
> SPECIAL DMC w kolorach innych niż biały,kremowy i czarny.

W Poznaniu na 100% dostaniesz na ul. Marcinkowskiego, to jest w centrum
miasta.
Pozdrawiam Monika z Poznania

1. Data: 2004-12-15 06:11:09

Od: "Aga B." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomości news:cpmbc4$rrm$1@inews.gazeta.pl...
>
> W Poznaniu na 100% dostaniesz na ul. Marcinkowskiego, to jest w centrum

Podam Tobie numer telefonu możesz przed wyjściem zadzwonić tam na Al.
Marcinkowskiego, przed świętami każdy jakoś szybciej liczy czas a tym
bardziej "zmarnowany"
tel. 061-852-55-08
Pozdronionka
Aga B.

Jezu!Jak się cieszę!!!
[nici] Stałam na przystanku...
[allegro] fajna ksiazka o robotkach
[ot] [XXX] poproszę o obrazki z bajek europejskich :)
Do Miry Zmysłowskiej