nie mam problemu ze wzwodem

11. Data: 2006-10-17 07:43:41

Temat: Re: nie mam problemu ze wzwodem
Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R"

> to przeróbka "o ela!" chłopców z placu broni
> oryginał mam opanowany do perfekcji.

żadna przeróbka!!
O Ela - smutna :(
Ela la - wesoła :)

Wracając do strony....
Dla mnie to poezja śpiewana - piękna ale za dużo jej wprowadza w refleksję,
z kolei za dużo refleksji w za dużo przemyśleń, a kiedy za dużo się myśli to
zaczyna myśleć się o rzeczach które wprowadzają w doła - więc może lepiej
czasem odejść od myślenia bo zbyt ciężko jest wyważyć gdzie dobro a gdzie
zło i ... nie wszystko musi mieć swój sens...
Czy ludzie wolą smutek czy radość?
A może śpiewasz dla siebie?

> VICKY. 69. RETY.

lepiej się przyznaj że po francusku nie umiesz... śpiewać :-P
:)))

Pozdrawiam
Vicky

12. Data: 2006-10-17 13:55:44

Od: devilson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> starodawny, teraz mówi się "konia"

dawnoopsranemu chodziło o amfetamine jełopie

13. Data: 2006-10-17 16:10:33

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

devilson napisał(a):

> dawnoopsranemu chodziło o amfetamine jełopie

devilson, teraz mówi się chuju

--
http://trener.blog.pl
ZROZUM. ŻE. BŁĄDZISZ.

14. Data: 2006-10-17 19:18:27

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Vicky napisał(a):

> Czy ludzie wolą smutek czy radość?
> A może śpiewasz dla siebie?

w sumie dla siebie, ale poprzez innych.

> lepiej się przyznaj że po francusku nie umiesz... śpiewać :-P

uwielbiam śpiewać po francusku

--
http://trener.blog.pl
SĘKs. PardĄ. KamĄ.

15. Data: 2006-10-17 19:27:08

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Oct 2006 09:43:41 +0200, Vicky napisał(a):

> Czy ludzie wolą smutek czy radość?

Smutek polaczony z radoscia tworzac nowe uczucie ktore daje ten miks jest
zajebise.

--
JA! maly -|- Potrzebuje zmian, wiec szukam
JA! sredni -|- MADRYCH rozmow: SKYPE: analfabeta_tomasz

16. Data: 2006-10-17 20:11:22

Od: "... zzz" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" w news:4535c678$0$17955$f69f905@mamut2.aster.pl...
/.../

> hmm skoro to Ty śpiewasz to chyba dla innych poprzez siebie :)
> szczególnie że upublicznione... :)

;)... heh - nie znasz Tren R'a, Bashia. To jeden z tych nielicznych, co
zdaje się uwielbia udawać, że wszystko rozumie - odwrotnie...;)).
Bo przecież wszystko JEST odwrotnie.

A poza tym... Tren R - zdolna bestia :). Całkiem życiowa ta Antygona,
a pewnie i inne. Tym bardziej, że w babińcu żyje...

Jak sądzisz - długo wytrzyma.... ten wzwzód?...
;))

> Pozdrawiam
> Vicky

najlepszego
przelotem
All
---
[sorry zazwłoki Pat - się wzmacniam i przylecę na czas].

17. Data: 2006-10-18 07:12:16

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R"

18. Data: 2006-10-18 15:21:39

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

... zzz napisał(a):

> ;)... heh - nie znasz Tren R'a, Bashia. To jeden z tych nielicznych, co
> zdaje się uwielbia udawać, że wszystko rozumie - odwrotnie...;)).
> Bo przecież wszystko JEST odwrotnie.

skoro jest odwrotnie to musi być i w drugą stronę, czyż nie?
spadam do budapesztu. taki mały wzwód, tfu, wzlot.
a co do udawania...
nielicznych?
ha

--