Smaragd-pytanko?

41. Data: 2004-10-14 04:51:45

Temat: Re: nie na temat
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message
news:2bcd.0000042b.416ccc7b@newsgate.onet.pl...

> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

Tez wspaniale.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

42. Data: 2004-10-14 18:14:06

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

A widzisz te niektóre opadnięte "kopary"?
Słyszysz tych, którzy zaniemówili z wrażenia.
Pewna właścicielka kobyłki nawet postów zaprzestała gonić, by tylko na siłę,
październikową królową postów się zostać. Ot, prawdziwa ogrodowa sztuka
krytyk się nie boi. I tak trzymaj.

Pozdrawiam na serio
skryba

43. Data: 2004-10-14 20:47:59

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
siłę,
> październikową królową postów się zostać. Ot, prawdziwa ogrodowa sztuka

Jeśli o mnie kochanieńki myślisz, to jestem zajęta szyciem jeździeckich
rajtroków w sztukach 6 na najbliższe zawody w skokach klasy P i L oraz
"open" ;-)

Serdecznie Miłka

44. Data: 2004-10-14 20:50:30

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (...) by tylko na siłę,
> październikową królową postów się zostać.
>
> Pozdrawiam na serio
> skryba

Spoko, tych najlepszych malkontentów i tak nie dogonię ;-)

Serdecznie skwaszona Miłka

45. Data: 2004-10-14 21:39:55

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Milka" <m...@t...pl> wrote in message news:ckmoov$mlj$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jeśli o mnie kochanieńki myślisz, to jestem zajęta szyciem jeździeckich
> rajtroków w sztukach 6 na najbliższe zawody w skokach klasy P i L oraz
> "open" ;-)

Czy beda to dwa rajtroki P, dwa L i dwa otwarte?

Przy okazji, co to sa rajtroki? Raj to wiem, troki tez, ale do czego sie
ten raj troczy?

Pozdrowienia,
Michal

46. Data: 2004-10-14 22:00:44

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:LmCbd.309008$787.33780@fe2.columbus.rr.com...
> "Milka" <m...@t...pl> wrote in message

> Przy okazji, co to sa rajtroki? Raj to wiem, troki tez, ale do czego sie
> ten raj troczy?

Rajtrok inaczej-fraczek , część stroju obowiązująca na zawodach.

Pozdrawiam
Teresa

47. Data: 2004-10-15 03:44:49

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Przekazuje post Lidki:

.

48. Data: 2004-10-15 06:07:24

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jeździeckich
> rajtroków w sztukach 6 na najbliższe zawody w skokach klasy P i L oraz

Trzymam kciuki za Ciebie i Galeę. Wygraj tam i tu.

Pozdrawiam
skryba

49. Data: 2004-10-15 06:48:19

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:RIHbd.310136$787.294750@fe2.columbus.rr.com...

> Przekazuje post Lidki:
[...]

Dzięki Michale za wieści od Lidki. Szkoda, że nie można jej postów czytać
normalnie :(.

Do Lidki: Dzięki serdeczne za chęć pomocy, ale dobre słowo łatwiej
przerzucić przez ocean niż sadzonkę :-).

Serdecznie pozdrawiam, Maria

50. Data: 2004-10-17 12:46:32

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale mielismy zbudowac druga Japonie :-)