uprawa grzybów

21. Data: 2001-11-09 09:48:33

Temat: Re: uprawa grzybów
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A krzyżujesz go z czymś innym?
Wychodzę z założenia, że to jego problem. :-)))
Pozdrawiam, Jerzy

22. Data: 2001-11-12 20:30:00

Temat: Re: nie na temat pies a Jerzy...
Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Nov 2001 17:46:19 +0100, a...@o...pl (Bogusław
Radzimierski) wrote:

>A co to za rasa??? -
>Boguslaw Radzimierski.

Aryjska...;-))))
Art(Gruby)
Art(Gruby).
"Kazdy prowokator czy szaleniec, który odwazy sie podniesc reke
przeciw wladzy ludowej, niech bedzie pewny, ze mu te reke wladza ludowa
odetnie w interesie klasy robotniczej, w interesie ludu pracujacego miast i wsi".
Jozef Cyrankiewicz.

23. Data: 2001-11-13 08:37:24

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aryjska...;-))))
Dobre, ;-)))
Jaki tam pies, łasi się toto do każdego pijaczyny, nawet i dzieci, ogonem
merda mimo iż go nie ma tak naprawdę. A rasa? Nie napiszę tego głośno co
by nie być posadzonym o ... a zresztą, co mi tam, pies z miasta Łodzi
pochodzi. Ale tak naprawdę to sznaucer miniatura, taka najprawdziwsza, 20
cm w kłębie. Spokojnie można trzymać pod pachą lub w torebce. Jest
niekłamanym królem "MISS-em" obiektywu w Wawie. Jako, że mieszkamy
niedaleko Starówki to niemalże na każdym spacerze wzbudza sensację.
Fotografują się z nim niemal wszystkie nacje (Japończycy, Chińczycy,
Żydzi, Amerykanie, Rosjanie, Włosi, itd.) co oznacza, że internacjonalizm
sprawdza się jedynie wśród kontaktów pomiędzy ludźmi a zwierzętami. ;-)))
pozdr. Jerzy

24. Data: 2001-11-14 12:36:14

Temat: Jodla koreanska
Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

czy ktos moglby mi pomoc znalezc sadzonke jodly koreanskiej z zoltymi
przyrostami (wiec pewnie jakas aurea) w okolicach Warszawy lub w sprzedazy
wysylkowej. Byly sprzedawane w Zabiencu pod Piasecznem ale juz nie sa. Moje
dwie jodelki zaatakowaly wredne nornice - udalo mi sie jakos uratowac tylko
jedna. Pomozcie
Tomek

25. Data: 2001-11-15 19:40:00

Temat: Re: uprawa a hodowla - nie zanudze tylko zainteresowanych
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Wolski" <r...@p...com> wrote in message news:9sf2q9$scf$1@news.tpi.pl...
> Dodam moze jeszcze ze slownikom jezyka polskiego nie nalezy calkiem ufac w
> zakresie nomenklatury fachowej. Za przyklad podam firme i przedsiebiorstwo.
> Wedlug slownikow oba slowa to synonimy, tymczasem przedsiebiorstwo to ogol
> skladnikow majatkowych gdy firma to tylko ich skladnik - nazwa
> przedsiebiorstwa. Zamienne uzywanie obu terminow przez fachowcow traktowane
> jest jako powazny blad.

Jest to nie tyle sprawa slownikow, ale problem istnienia dwoch
roznych terminologii: jezyka potocznego i zargonow fachowych.
W zargonie fachowym slowa firma i przedsiebiorstwo maja rozne
znaczenie; w jezyku potocznym nie. Slowniki ogolne (w odroznieniu
od fachowych) przeznaczone sa dla wszystkich, dlatego tez objasniaja
jezyk potoczny.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

26. Data: 2001-11-17 20:24:25

Temat: No juz na prawde nudne - hodowla a uprawa .... ;-)
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jednakowoz, chociazby, uzywajac nazw lacinski okreslajac rosliny wstyd
uzywac potocznej terminologii przy innych ogrodniczych tematach. Zreszta
hodowla nawet potocznie do uprawy nie pasuje a firma i przedsiebiorstwo to
juz zupelnie inny temat i wymienne uzywanie takiej terminologii nawet w
dysertacjach naukowych jest dozwolone pod warunkiem zamieszczenia
odpowiedniego przypisu. Przyklad podalem jedynie by wykazac niescislosc
niektorych definicji zawartych w slownikach.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

27. Data: 2001-11-17 21:43:46

Temat: Re: No juz na prawde nudne - hodowla a uprawa .... ;-)
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

O czym szanowni, "utytłani" ;-))) i uczeni koledzy mówicie?
Pozdrawiam Jerzy

Trawa? Przygotowanie ziemi?
Jakie krzaki?????? HELP
nasiona na zime