nie widze ...

1. Data: 2001-10-21 13:20:08

Temat: nie widze ...
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

mojego listu o mielonych...

jak szukam wyszukiwarka- znajduje wraz z odpowiedziami za ktore bardzo
dziekuje!!!! ale na grupie nie widze.
nie wiem co sie dzieje.

donosze ze mielone wyszly mi przepyszne, po raz pierwszy w zyciu nie balam
sie posadzic chlopiny do talerza:))))

Mechcia

1. Data: 2001-10-21 13:44:30

Temat: Re: nie widze ...
Od: waldemar <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla wrote:

> mojego listu o mielonych...
>
> jak szukam wyszukiwarka- znajduje wraz z odpowiedziami za ktore bardzo
> dziekuje!!!! ale na grupie nie widze.
> nie wiem co sie dzieje.
jest. Sprawdź w ustawieniach Outlooka. Jest tam coś takiego "nie pokazuj
moich listów". Niestety nie wiem gdzie, bo Szybkiego Outlooka nie używam.
Odhacz opcję i powinnaś się widzieć.

> donosze ze mielone wyszly mi przepyszne, po raz pierwszy w zyciu nie balam
> sie posadzic chlopiny do talerza:))))

gratuluję! A jak dokładnie toto zmajstrowałaś? Z cebulką czy bez? Jak już
kiedyś chyba pisałem, nasze są z niepodsmażaną cebulką, czosnkiem i
posiekanymi oliwkami. No i malutkie (fi piłka pingpongowa). Chętnie
spróbuję innych ;-))

Waldek

1. Data: 2001-10-21 15:41:43

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldemar" <w...@t...de> napisał w wiadomości
> jest. Sprawdź w ustawieniach Outlooka. Jest tam coś takiego "nie pokazuj
> moich listów". Niestety nie wiem gdzie, bo Szybkiego Outlooka nie używam.
> Odhacz opcję i powinnaś się widzieć.

inne listy widze wiec moze cos tam pochrzanilam

> [...]
> kiedyś chyba pisałem, nasze są z niepodsmażaną cebulką, czosnkiem i
> posiekanymi oliwkami. No i malutkie (fi piłka pingpongowa). Chętnie

normalne kotlety, cebule-duza starlam na tarce bo nie lubie jak taka
pokrojona chrzesci w zebach:), dalam sol i pieprz, majeranku deczko, jajo i
bule namoczona. dodalam lyche musztardy i to wszystko.
ale wyszly naprawde dobre, na ziemno juz probowalismy i sa ok:)))
ciesze sie bo walczylam o wyprodukowanie dobrych mielonych lat kilka...

pozdrawiam
Mechcia

teraz jeszcze tiramisu kiedys sprobuje zrobic i juz bede bardzo zadowolona

1. Data: 2001-10-21 16:03:16

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sebo" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A sorry, ja widze Twoj post o temacie Mielone, wiec nie wiem co jest
grane:>
> pozdro

a ja nadal nie widze, tylko poprzez wyszukiwarke...

Mechcia

1. Data: 2001-10-21 16:03:19

Od: "sebo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldemar <w...@t...de> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9qujdi$bm4$07$...@n...t-online.com...

Sadze ze dales temat postu jaki juz musial byc kiedys na grupie, i post ten
poszedl wlasnie pod ten temat:)
Poszukaj tematow o mielonych i sprawdz czy nie ma Twojego posta:)
pozdro

1. Data: 2001-10-21 16:05:07

Od: "sebo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sebo <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9qurfv$h3l$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-10-21 22:12:09

Od: "sebo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> grane:>
> >
> a ja nadal nie widze, tylko poprzez wyszukiwarke...
>
> Mechcia

Ja niestety nie potrafie Ci pomoc:(

1. Data: 2001-10-22 06:08:27

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> napisał w wiadomości
:
: Użytkownik "sebo" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
: news:9qurjb$i8t$1@news.tpi.pl...
: >
: > >
[...]

Mechciu,
Ja mam to samo. W domu odbieram poczte przez inny serwer i wtedy dziwie sie,
skad wziely sie posty, ktorych - odbierajac w pracy przez serwer galaxy - nie
widzialam. Widocznie to wina serwera, ze czasami nie puszcza wszystkich postow.
pozdr. Wilma

gołąbki
Twaróg
Biszkot z galaretka