niech ktos wymysli... [OT]

1. Data: 2004-01-16 10:01:40

Temat: niech ktos wymysli... [OT]
Od: "[edymon]" <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

..cos do automatycznego prasowania i uzywania w domu, bo mnie cos
niedlugo trafi... zmywarka moze niepotrzebna, ale prasowac niestety
trzeba, a to chyba nawet gorsze niz zmywanie...
Edytka
[edymon]

1. Data: 2004-01-16 10:11:23

Temat: Re: niech ktos wymysli... [OT]
Od: "ania" <aniamh@gdgs.# @! %. eranet.pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "[edymon]" <e...@S...pl> napisal w wiadomosci

> ..cos do automatycznego prasowania i uzywania w domu, bo mnie cos
> niedlugo trafi... zmywarka moze niepotrzebna, ale prasowac niestety
> trzeba, a to chyba nawet gorsze niz zmywanie...

faktycznie! bo gary mezulek myje a prasowac? nie - lepiej zeby nie robil:-)
ale ja juz wymyslilam! od roku oduczam go chodzenia w koszulach i kupuje dla
siebie i dla niego ciuchy ktore mozna tak powiescic zeby sie nie miely
(nawet w suszarce)

:-)

ania
www.aem.pl GG: 1145538
osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki

1. Data: 2004-01-16 10:13:05

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" <e...@S...pl> napisał w wiadomości
> ..cos do automatycznego prasowania i uzywania w domu[...]

Już wymyślono. Występują nawet różne modele: pani Jadzia, pani Frania,
pani Katia...

Pozdrawiam, łącząc się w bólu ;)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-01-16 10:13:43

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"[edymon]" napisał(a):

> ..cos do automatycznego prasowania

Zakład Pralniczy ?

> i uzywania w domu,

Prasowalnica. Ale obsługiwać trzeba.

> bo mnie cos
> niedlugo trafi... zmywarka moze niepotrzebna,

Uważaj, za takie poglądy właśnie nabijają mnie wirualnie na PAL.

--
Piotr ;) Jankisz
Małe co nieco o rowerach:

1. Data: 2004-01-16 10:48:40

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 16 Jan 2004 11:13:05 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <hanusia@[> i powiedziała:

> Już wymyślono. Występują nawet różne modele: pani Jadzia, pani Frania,
> pani Katia...

No ja się po prawdzie akurat trochę boję w tej dziedzinie zdawać
na siłę najemną. Może nawet nie w kwestii, że zniszczy, czy coś, ale
jakoś nie chcę, żeby z moją przyodziewą ktoś obcy coś robił... Może to
głupie, ale jakoś nie mogę się przemóc, żeby pani przychodzącej
zaproponować...

Zuzanka notorycznie wygnieciona

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-01-16 10:56:18

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niedlugo trafi... zmywarka moze niepotrzebna, ale prasowac niestety
> trzeba, a to chyba nawet gorsze niz zmywanie...

nie uzywam, ani zelazka (sporadycznie) ani zmywarki, ale o ile bez zelazka
wyobrazam sobie zycie, to zmywarke napewno kiedys kupie.
Jesli idzie o zelazko to staram sie kupowac rzeczy ktore nie wymagaja
prasowania. Jak na razie jakos sie udaje :)
Zelazko pozyczam od sasiadki w wyjatkowych sytuacjach :)

m.
szczesliwa bez zelazka

1. Data: 2004-01-16 11:00:32

Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wrote:
> Już wymyślono. Występują nawet różne modele: pani Jadzia, pani Frania,
> pani Katia...

Jest jeszcze mozliwosc zmian mentalnych. Nie wszystko trzeba prasowac.

Pranie wieszam szybko, zeby nie ulezalo sie w pralce (wirujacej na
1200), wieszam w sposob strategiczny, zdejmujac od razu skladam lub
wieszam w sposob strategiczny, a prasuje tylko to, co koniecznie trzeba,
bezposrednio (lub wieczorem) przed uzyciem.

Dominika

1. Data: 2004-01-16 11:02:22

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org>
napisał w wiadomości news:slrnc0fgc8.29g.zuzanka+news@fargo.cgs.pl...
> [...] jakoś nie chcę, żeby z moją przyodziewą ktoś obcy
> coś robił... Może to głupie, ale jakoś nie mogę się przemóc,
> żeby pani przychodzącej zaproponować...

Wiesz, ja nie twierdzę, że to dobre rozwiązanie. Po prostu chyba jedyne
przy podanych warunkach brzegowych :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2004-01-16 11:22:16

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 16 Jan 2004 12:02:22 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <hanusia@[> i powiedziała:

> Wiesz, ja nie twierdzę, że to dobre rozwiązanie. Po prostu chyba jedyne
> przy podanych warunkach brzegowych :)

Jeszcze jest - podana już - opcja dostosowania ubrań (którą
stosuję skutecznie), czyli pozbywamy się skłonnych do gniecenia
elementów (elastyczne koszulki/sukienki i sztruksy). Polecam bardzo
pościel[1] flanelową, nie trzeba prasować.

Zuzanka

[1] W ostatnio kupionym szmatławcu (Claudia, dodają "Co mi zrobisz, jak
mnie złapiesz?") było dosyć ciekawe artykulątko o sypialniach (jakie
stelaże, materace i pościel). Natomiast powaliły mnie ceny - stelaż
regulowany na pilota 5k zł, pościel (satyna, bawełna, różne kolory) od
300 zł za komplet, również dziecięca. To normalne? 8-)

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-01-16 11:39:45

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:slrnc0fib8.45k.zuzanka+news@fargo.cgs.pl...
> [...](Claudia, dodają "Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz?")

Dobra, dobra, nie tłumacz się :)))

> [...]pościel (satyna, bawełna, różne kolory) od
> 300 zł za komplet, również dziecięca. To normalne? 8-)

Własnołapnie kupowałam 2 komplety: tzw. "satyna bawełniana"
(beznadziejne, wszystkoprzylepne świństwo) - 2 poduszki, 2 jaśki i
kołdra, 99zł w hipermarkecie, oraz "satyna" poliestrowa, - dwie
poduszki, dwa jaśki, dwie kołdry i wielgachne prześcieradło, 199zł w
"normalnym" sklepie. Zwykłą bawełnianą drukowaną pościel matka kupiła za
jakieś 45zł/komplet jednoosobowy. A jeśli chodzi o dziecięcą, to
widziałam cudności z barankiem w Carrecośtam - 145zł za poszewkę na
podusię, kołdrę balam się obejrzeć; do kompletu ręczniczki - 45zł za
20x40cm :)

Pozdrawiam
H. się czająca na jeden komplet w eleganckim pudełeczku, przyjdzie się
chyba wydać za mąż albo co...;)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek