niechciane maliny

1. Data: 2003-07-22 12:14:20

Temat: niechciane maliny
Od: "Edyta B." <E...@p...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

drobne pytanko - co można zrobić z niechcianymi malinami.....
w zeszłym roku starałam się je wykarczować z korzeniami, ale widać nie byłam
zbyt zdeterminowana bo w tym roku znowu pojawiły się i dalej sobie
niechciane rosną i chyba dobrze się mają ..:-((
pozdrowienia dla grupy - Edyta

2. Data: 2003-07-22 12:19:42

Temat: Re: niechciane maliny
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bfj9me$a4a$1@SunSITE.icm.edu.pl Edyta B.
<E...@p...edu.pl> napisał(a):

> co można zrobić z niechcianymi malinami.....
> w zeszłym roku starałam się je wykarczować z korzeniami,
> w tym roku znowu pojawiły się i dalej sobie
> niechciane rosną i chyba dobrze się mają ..:-((

Hejka. Trzeba się bardziej zawziąć i karczować każdy korzonek i wyrywać
każdy pokazujący się z ziemi malinowy listek. :-)
Pozdrawiam niemalinowo Ja...cki

3. Data: 2003-07-22 12:24:52

Od: "atuina1" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Edyta B." <E...@p...edu.pl> napisał w wiadomości
> drobne pytanko - co można zrobić z niechcianymi malinami.....

Stare przyslowie mowi: jak nie mozna wroga pokonac, nalezy go polubic!
Moze przemysl sprawe eksterminacji i sprobuj je jakos zagospodarowac?
pozdrowienia, A`Tuina

4. Data: 2003-07-22 18:54:13

Od: "Jacek" <j...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak już nic nie pomoże to herbicydy :(

5. Data: 2003-07-22 19:02:28

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@0...pl> napisał w wiadomości

> Jak już nic nie pomoże to herbicydy :(

Może wystarczy je systematycznie kosić?
U mnie pomogło...
Pierwszy sezon kosiłam kosiarką, w drugim posadziłam już w to miejsce
pożyteczniejszą roślinność:-)

Gorzej jak już posadziłaś jakieś roślinki w miejscu malin...
Wtedy maliny należy bezpardonowo wyrywać.

Pozdrawiam
Marta

6. Data: 2003-07-22 22:39:30

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> wrote:

> Może wystarczy je systematycznie kosić?
> U mnie pomogło...

dokładnie. trzeba kosić często. po dwóch (max) sezonach nic nie odrośnie.
moon

7. Data: 2003-07-24 18:17:23

Temat: Odp: niechciane maliny
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Edyta B. <E...@p...edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bfj9me$a4a$...@S...icm.edu.pl...
> [...]
> zbyt zdeterminowana bo w tym roku znowu pojawiły się i dalej sobie
> niechciane rosną i chyba dobrze się mają ..:-((

Przykro to powiedzieć, ale nie masz szans w walce z tym draństwem
-((( No..., chyba, że zdecydujesz się na jakieś srodki podobne do tych,
którymi Amerykanie próbowali dżunglę w Wietnamie wykończyc (im się nie
udało).
Pozdrawiam
Janusz
PS
A ostrzegam od lat. I z lekceważenie moich ostrzeżeń takie listy się potem
biorą :-(((
J.

8. Data: 2003-07-24 18:41:40

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> -((( No..., chyba, że zdecydujesz się na jakieś srodki podobne do tych,
> którymi Amerykanie próbowali dżunglę w Wietnamie wykończyc (im się nie

Demonizujesz:-)
U mnie wnaprawdę wystarczyła porządna kosiarka...
Natomiast mam maliny w innym miejscu, wydawało mi się że wybrałam całe
draństwo...
Nietstety:-(

Pozdrawiam
Marta

9. Data: 2003-07-24 19:54:19

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bfp977$h6a$...@a...news.tpi.pl...
> Demonizujesz:-)
> U mnie wnaprawdę wystarczyła porządna kosiarka...
Hi! hi!
> Natomiast mam maliny w innym miejscu, wydawało mi się że wybrałam całe >
draństwo...
> Nietstety:-(

Ponure Hi!Hi! :-((( Wraz z wyrazami współczucia.
Pozdrawiam :-))
Janusz

10. Data: 2003-07-24 21:24:59

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Hi! hi!
> draństwo...
>
> Ponure Hi!Hi! :-((( Wraz z wyrazami współczucia.

:-)
To nie tak...

Po prostu były posadzone w dwóch różnych zupełnie miejscach...

Tam gdzie poszła w ruch kosiarka malin nie mam, natomiast hmm... zostałam
ukarana za swoją niecierpliwość...
Ale jeszcze daję radę:-)

Pozdrawiam
Marta