nieco OT czy znacie jakieś fajne aquaparki?

1. Data: 2003-05-21 12:29:53

Temat: nieco OT czy znacie jakieś fajne aquaparki?
Od: "Landi" <o...@w...safenet.pl> szukaj wiadomości tego autora

chciałam w wakacje zabrać dziecko (9 lat), w grę wchodzi pd-wschodnia połowa
kraju (od W-wy do Krakowa)
znalazłam info o takim parku w Krakowie ale dla dzieci to tam chyba tylko
brodzik i jedna zjeżdżalnia
może gdzies byliście w fajnym tego typu miejscu?
pozdrawiam
gocha

2. Data: 2003-05-21 12:57:08

Temat: Odp: nieco OT czy znacie jakieś fajne aquaparki?
Od: "Aseti" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Landi <o...@w...safenet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bafr94$qcb$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> brodzik i jedna zjeżdżalnia
> może gdzies byliście w fajnym tego typu miejscu?

Nie wiem, czy można nazwać to aquaparkiem, ale w Warszawie na Warszawiance
są dość atrakcyjne baseny z przeróżnymi zjeżdżalniami i atrakcjami
Pozdrawiam
Aseti

3. Data: 2003-05-21 14:13:46

Temat: Re: nieco OT czy znacie jakieś fajne aquaparki?
Od: "Leszek..Pawlisz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Krakowie: www.parkwodny.pl

4. Data: 2003-05-21 19:53:30

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 May 2003 14:29:53 +0200 I had a dream that Landi
<o...@w...safenet.pl> wrote:
> [...]
>kraju (od W-wy do Krakowa)
>znalazłam info o takim parku w Krakowie ale dla dzieci to tam chyba tylko

W krakowskim parku wodnym dla dzieci są prawie wszystkie zjeżdżalnie
(poza jedną), ścianka, brodziki, basenik, dżakuzi itp...

teściowa a Dzień Matki
depresja
Gdzie na romantyczne intymne spotkanie?
Nadpobudliwość / Wałbrzych / kontakty