WWW O URODZIE

1. Data: 2002-12-29 22:29:30

Temat: WWW O URODZIE
Od: "Ania" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

ZAPRASZAM NA MOJĄ STRONKĘ O URODZIE I NIE TYLKO.

Czekam na opinie i porady.Moze je tam zamieszcze.

http://strony.wp.pl/wp/twojlook

1. Data: 2002-12-29 23:03:43

Temat: Re: WWW O URODZIE
Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:

> ZAPRASZAM NA MOJĄ STRONKĘ O URODZIE I NIE TYLKO.
>
> Czekam na opinie i porady.Moze je tam zamieszcze.

a moge tutaj?

1. zgodnie z polska ortografia, piszemy "sprobujcie" a nie "sprobojcie".
to w mysl zasady "-uje sie sie nie kreskuje".

2. zgodnie z ta sama polska ortografia, "mezczyzna" piszemy tak wlasnie.
nie przez "sz".

3. czy wlasciciel strony www.slike.co.yu wie, ze wykorzystujesz jego tapety?

4. czy firmy triumph, lupo, costar oraz schiesser wiedza, ze
wykorzystujesz ich zdjecia z katalogow?

5. strona "fatalaszki" oraz "top 10" nawet nie drgnie pod netscape.

6. byloby wspaniale, gdyby strony nie otwieraly sie w nowym oknie.

7. sprobuj uzyc innej czcionki, niz krzyczacy "to moja pierwsza strona"
Times New Roman.

8. czy poza instrukcja zakladania akrylowych tipsow, ktora na tej
stronie czytalam ponad rok temu, planujesz zamiescic cos jeszcze? byloby
naprawde super. moze zacznij od rankingu posiadanych kosmetykow, albo
napisz, jak wymalowac te wzory na tipsach, ktore prezentujesz na zdjeciach?

xx.

1. Data: 2002-12-30 11:37:33

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "anek" <a...@b...com> napisal w wiadomosci

[ciach]

9. Strony robi sie tak, zeby dzialaly w kazdej rozdzielczosci.
Optymalizowanie pod 800 x 600 to przezytek.

10. Radze unikac ruszajacych sie wszedzie bajerów, przeciez od tego mozna
dostac oczoplasu.

11. Sypia sie pliterki w sondach ("pienisdze"). Na buttonach menu czasem sa
("gosci") czasem ich nie ma ("cos pod spod"). Wrazenie sprawia to mocno
niechlujne.

12. Nie rozumien idei sondy o prezentach. A w szczególnosci, w jaki sposób
mialaby ona "ulatwic sytuacje" autorce strony.

JoP

1. Data: 2002-12-30 13:37:37

Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania <s...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aunt3u$a8j$...@n...tpi.pl...
> ZAPRASZAM NA MOJĄ STRONKĘ O URODZIE I NIE TYLKO.
>
> Czekam na opinie i porady.Moze je tam zamieszcze.
>
> http://strony.wp.pl/wp/twojlook

Proponuje dac ta strone do osadu na grupe (nowe strony) tam dostaniesz
kilka batow, po co maja linczowac cie nasze grupowiczki:)No chyba,ze
chcesz im dac taka przyjemnosc.A na w/w grupie to jest normalne, ze
ktos cie skrytykuje bo grupa jest glownie do tego stworzona.
Pozdrawiam Fiona

1. Data: 2002-12-30 14:34:19

Temat: nieco off topic
Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fiona, dlaczego grupowiczki? A grupowicze to co? Chyba ze baty od grupowicza
brzmi podobnie do zabaw sado-maso :-)). Samo grupowicz to tez jakies trefne
sformulowanie:-/.

A powaznie to nie wiem dlaczego nawet niektore wpisy generowane
automatycznie sa jakies seksistowskie, np. ponizej mogloby byc napisane
"Użytkownik/czka" i "napisał(a)". Co to serwery news sa tylko dla facetow,
czy jak?

Użytkownik "Fiona" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

Pozdrowienia,
Przemo

1. Data: 2002-12-30 14:50:56

Temat: Re: nieco off topic
Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik P.Sperling <s...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:auplks$5c2$...@n...tpi.pl...
> [...]
grupowicza
> brzmi podobnie do zabaw sado-maso :-)). Samo grupowicz to tez jakies

Najmocniej przepraszam:)), ach ci Mezczyzni, chwila nieuwagi i juz mam
za swoje:)
Pozdrawiam Fiona

1. Data: 2002-12-30 16:26:17

Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale zeby mi to bylo ostatni raz.... :-)))))

pozdrowionka,
Przemo

1. Data: 2002-12-30 16:55:49

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 Dec 2002 17:26:17 +0100, P.Sperling <s...@w...pl> wrote:
: Ale zeby mi to bylo ostatni raz.... :-)))))

mam nadzieje, ze to byl ostatni raz, kiedy nie zacytowales komu odpowiadasz
:)

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-12-30 19:31:26

Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No bo to bylo do ogolu kobiet, wiec dlatego nie cytowalem. Uznalem to za tak
oczywiste ze zbyteczne, na zasadzie "pilka jest okragla a bramki sa dwie"
:-)))

Przemo

1. Data: 2002-12-30 20:01:05

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 Dec 2002 20:31:26 +0100, P.Sperling <s...@w...pl> wrote:
:
: No bo to bylo do ogolu kobiet, wiec dlatego nie cytowalem. Uznalem to za tak
: oczywiste ze zbyteczne, na zasadzie "pilka jest okragla a bramki sa dwie"
: :-)))

a jakbys jeszcze pisal pod cytatem, jak netykieta kaze, to ogol kobiet na
pewno padnie ci z wrazenia u stop :>

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

prasowany czy sypki?
sztuczne paznokcie.....HELP!!!
Re: prasowany czy sypki?