nieco poruszenia - po to przeżyła

111. Data: 2009-12-22 00:05:54

Temat: Re: nieco poruszenia - po to przeżyła
Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
news:hgnrp7$m03$1@nemesis.news.neostrada.pl...
czyż płody rolne są ludźmi?

a to zależy co na to prawo. W jednym kraju nie w innym już rolnik.
Zupełnie jak nienormalnymi. W jednym kraju to nie byli już ludzie w innym
jeszcze byli.
To przykład przejęcia przez obcą cywilizację. Jak prawo mówi ,że płod do
momentu porodu ,to nie człowiek nie budzi problemu moralnego kiedy w
inkubatorach leżą już ludzie, choć po sześciomiesięcznym życiu płodowym.
zx

112. Data: 2009-12-22 00:10:23

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sender" <m...@k...pl> napisał w wiadomości
> Płód jest człowiekiem?

Ośmiomiesięczny płód nie jest człowiekiem a sześciomiesięczny płód dopiero
co urodzony ,teraz w inkubatorze jest człowiekiem?

> To może od razu wręcz kartę praw człowieka plemnikom i jajom,
> po co masz czekać 8 m-cy?
> A onanizm okrzyknij ludobójstwem ;-0

A to czemu?
Poczytaj kiedy rozpoczyna się podzial komórek, który się kończy śmiercią
całego organizmu po średnio w Polsce 70 latach.
zx

113. Data: 2009-12-22 00:17:16

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> To jakie powinny być kryteria aborcji?
> Twoje wypowiedzi sugerowałyby:
>
> 1. Można usunąć, dopóki nazywamy to płodem, a nie dzieckiem (czyli do 9
> miesiąca)
>
> 2. A może świadomość? Twoim zdaniem rodzi sie ona ok. 6 miesiąca po
> porodzie, więc co wcześniej? Skoro można by usunąć ze względu na brak
> świadomości (znowu 9 miesiąc), to czemu tych urodzonych i jeszcze bez
> świadomości nie dałoby się też usunąć?

To się powinno ustalić w demokratycznym referendum. Np. czy można nazwać
płodem dwu letnie dziecko włóżone do wanny? Jeżeli tak ,to nie ma sprawy.
zx

114. Data: 2009-12-22 00:22:36

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No własnie. Jakimi???
> Co mogą mieć tu do powiedzenia męzczyźni, którzy nie są ojcami?
> MK
>
> Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

że nie sądzi się we własnej sprawie?
zx

115. Data: 2009-12-22 00:33:08

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...
Na świecie ludzie/dzieci umierają z głodu, bo mamy przeludnienie,

Sam jesteś przeludnienie. Dziwne ,ze zaraz za granicą gdzie nie ma komuny
nikt nie umiera z głodu (np.Afryka).

dogmatyzm kk zostanie rozjebany bo dalsze besensowne ofiary przygłupów
będą wyglądały tak, że zaczną się wojny gdyż zabraknie pożywienia, a
zabici to już ludzie.

Słyszałeś o dopłatach w UE za nieuprawianie ziemi?
zx

116. Data: 2009-12-22 00:59:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Dec 2009 01:33:08 +0100, zeusx napisał(a):

> Słyszałeś o dopłatach w UE za nieuprawianie ziemi?

Dobrze, ze to poruszyłeś. Akurat to jest zabójstwo dla Polski. Ziemia od
setek lat uprawiana popada w nieużytek, przestaje być w kulturze. To nie do
odwrócenia w jedną chwilę - w razie ciężkich czasów dla narodu, zawieruchy
wojennej lub ekonomicznej oznacza głód. Nie da się nagle zaorać lasu.
Tak samo, jak zamykanie/wykup przez obcy kapitał polskich cukrowni,
gorzelni oraz likwidacja (bezpośrednia lub wypadanie na skutek konkurencji
dużych producentów obcokapitałowych) małych młynów. Wystarczy sobie
wyobrazić konflikt zbrojny lub sterowaną zapaść ekonomiczną państwa -
następuje zamarcie normalnej dystrybucji towarów do handlu oraz samego
handlu - i w domach nie ma mąki, cukru, giniemy z głodu.
Ręcznym młynkiem się mąki nie zrobi.
--
Ikselka //to tak przy okazji, bo mąki mam jeszcze parę kilo, ale reszta w
sklepie...

117. Data: 2009-12-22 06:53:44

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sender" <m...@k...pl> wrote in message

Raczej ZYGOTA - JEST JUZ CZŁOWIEKIEM W FAZIE ROZWOJOWYM.

118. Data: 2009-12-22 07:02:23

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedzieć, żeś durny, to po prostu eufemizm.
> MS

Ty jesteś z tych, którzy nadal wierzą, ze plemnik jest człowiekiem w
miniaturze, acz z ogonkiem jak kijanka.

119. Data: 2009-12-22 07:22:13

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spierdalaj :-)
> MS

Powiedz to swojemu ojcu.

120. Data: 2009-12-22 07:37:57

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zeusx wrote:
> U�ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
d.googlegroups.com...
> Na �wiecie ludzie/dzieci umieraj� z g�odu, bo mamy przeludnienie,
>
> Sam jesteďż˝ przeludnienie. Dziwne ,ze zaraz za granicďż˝ gdzie nie ma komuny
> nikt nie umiera z g�odu (np.Afryka).
>
> dogmatyzm kk zostanie rozjebany bo dalsze besensowne ofiary przyg�up�w
> b�d� wygl�da�y tak, �e zaczn� si� wojny gdy� zabraknie
po�ywienia, a
> zabici to juďż˝ ludzie.
>
> S�ysza�e� o dop�atach w UE za nieuprawianie ziemi?
> zx

To że twoja mentalność jest zaściankowa, czyli twój ryj podobnie jak
Ikselki nie wychyla się zbyt daleko a jedynie do swojej zagrody,
świadczy o tym że twoje wypowiedzi do ogólniejszej rzeczywistości będą
niezrównoważone i stąd też lęki do zachodu, bo niewiadome budzi strach
i fobie. Niestety ludzie umierają z głodu, a przecież katole nie widzą
nic poza swoim dogmatem [ znowu niezrównoważenie psychiczne]
Tak więc i tak będzie aborcja bo nikt nie jest w stanie wychowywać
wielu dzieci z powodów finansowych, a gdyby rodziły się ich dziesiątki
tak jak kiedyś, to część umrze z głodu, bo nikogo nie jest stać na
utrzymanie takiej ilości, a te co przeżyją będą walczyły o pożywienie,
i tak zaczyna się dziać w plemionach afrykańskich, czyli całe
przeludnione państwa wejdą sobie do takiej polski, i będą żreć. To
mnie bawi i przeraża jak katole są wbrew temu co najprostszy prostak
rozumie z rzeczywistości, ale przerażające jest że katoli się nie
izoluje zakładach psychiatrycznych, bo robią straszne szkody
społeczne, ale już niedługo.

Jemu dopiero musi w głowie iskrzyć..
wiecie co jest ciekawe?
Piękny wygląd
Manipulacja, socjotechniki i mowa ciala.
Charakteropatia