nieczytelna recepta

1. Data: 2004-11-12 08:31:49

Temat: nieczytelna recepta
Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Mam przed sobą nieczytelną receptę na bodajże krople
antyalergiczne, leczące zapalenie spojówek, lub krople
do nosa. Napisane jest coś takiego:
Rhencuolini sttopht
lub
Rhenacolini sttopht

Trudno to rozczytać, charakter pisma jest bardzo nieczytelny, np
jak czytam na napisane na recepcie imię pacjenta to wychodzi mi
Majclali zamiast Magdalena :-/

W dwóch aptekach Panie tego nie mogły odcyfrować, pomocy! :-)

2. Data: 2004-11-12 10:48:02

Temat: Re: nieczytelna recepta
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Nov 2004 08:31:49 GMT, jaszczur wrote:

> [...]
> Majclali zamiast Magdalena :-/
>
> W dwóch aptekach Panie tego nie mogły odcyfrować, pomocy! :-)

Nie ma mowy.

Właściwy tok postępowania to telefon albo spacer do tego, który
nabazgrał.

Mój charakter pisma pozostawia baaardzo wiele do życzenia, ale recepty
staram się pisać możliwie czytelnie - to zbyt poważna sprawa, żeby można
było zgadywać.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

3. Data: 2004-11-12 11:24:59

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.sci.medycyna
a tam użytkownik Marek pisze:

> Właściwy tok postępowania to telefon albo spacer do tego, który
> nabazgrał.
Pani specjalista będzie dopiero w poniedziałek, a spojówki dziewczyny
domagają się leku :-/

4. Data: 2004-11-12 11:31:34

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Nov 2004 11:24:59 GMT, jaszczur wrote:

> Pani specjalista będzie dopiero w poniedziałek, a spojówki dziewczyny
> domagają się leku :-/

A pani specjalista w jakiejś poradni była? To do rejestracji, z
reklamacją. Dokumentacja powinna zawierać wpis o tym na co recepta była
wystawiona, a jeśli spojówki się pilnie domagają - to niech ktoś inny
wystawi receptę.

5. Data: 2004-11-12 11:35:41

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.sci.medycyna
> [...]

> reklamacją. Dokumentacja powinna zawierać wpis o tym na co recepta była
> wystawiona, a jeśli spojówki się pilnie domagają - to niech ktoś inny
Spróbuję w ten sposób, dzięki.

Pozdrawiam.

6. Data: 2004-11-12 12:26:38

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur wrote:
> Przeglądam pl.sci.medycyna

> Spróbuję w ten sposób, dzięki.

może "Rhinophenazol gutt opht"? ale Marek ma rację - do rejstracji i niech
drukują jak pisać nie potrafią ;-)

pzdr

7. Data: 2004-11-12 13:29:09

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.sci.medycyna
a tam użytkownik _Mark_ pisze:

> może "Rhinophenazol gutt opht"? ale Marek ma rację - do rejstracji i niech
> drukują jak pisać nie potrafią ;-)
Raczej nie. W/w jest chyba bez recepty, a ten przypisany jest na receptę
ponoć.

8. Data: 2004-11-12 13:49:30

Od: "agnuk" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej nie. W/w jest chyba bez recepty, a ten przypisany jest na receptę
> ponoć.

Rhinophenazol gtt opht są na rp

--
Aga

9. Data: 2004-11-12 18:14:38

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: s...@w...at.my.home.or.wo
rkplace.pl
,
której nadawcą było jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> zostało
napisane:

> Przeglądam pl.sci.medycyna

> Raczej nie. W/w jest chyba bez recepty, a ten przypisany jest na
> receptę ponoć.

a kto powiedzial ze lek nie na recepte nie moze byc na recepcie napisany?
przeciez recepta to nic innego jak prosba lekarza do farmaceuty o wydanie
leku. A ta na ktorej lek jest refundowany, dodatkowo jest czekiem
refundacyjnym dla apteki do nfz.

--
pozdrowienia
adam

instrukcja obsługi jak "odlecieć"
Coś dla osób cierpiących na alergię,astmę
okulista w krakowie
nowotwór i chemioterapia
ile % za zlamanie nadgarstka ??