niedziałające znieczulenie [?]

11. Data: 2004-09-09 11:57:32

Temat: Re: niedziałające znieczulenie [?]
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"_Mark_" <s...@o...pl> wrote in message news:cho351$a3g$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To Ci się udało ;) Tej rady ma posłuchać, czy nie?

jak chcesz. jestes juz duzy, i to ty zdecydowales sie leczyc
przez nieznajomych ;)))) ponos wiec tego konsekwencje ;)

iwon(k)a

12. Data: 2004-09-09 12:13:44

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak chcesz. jestes juz duzy, i to ty zdecydowales sie leczyc
> przez nieznajomych ;)))) ponos wiec tego konsekwencje ;)

Co by tu napisać? Urlop by się przydał ;)

Pozdrawiam
Marek

13. Data: 2004-09-09 12:31:45

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"_Mark_" <s...@o...pl> wrote in message news:chph2f$ijk$1@inews.gazeta.pl...
> Co by tu napisać? Urlop by się przydał ;)

milego urlopu wiec :))

iwon(k)a

14. Data: 2004-09-09 12:43:46

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> milego urlopu wiec :))

Dziekuję, ja już miałem ;) Jestem wypoczęty i ze skupieniem czytam posty, a
w szczególności te na które odpowiadam ;)

BTW coś na rozweselenie:
Q. Name?
A. Abdu Dalah Sarafi.
Q. Sex?
A. 4 times a week.
Q. No, no, no..Male or female?
A. Male, female, sometimes camel..

pzdr

15. Data: 2004-09-09 15:42:03

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"_Mark_" <s...@o...pl> wrote in message news:chpiqs$qui$1@inews.gazeta.pl...

> BTW coś na rozweselenie:(...)

mimo, ze nie trzeba mnie rozweselac, to sie
usmialam :))

to moze kawal o dentyscie amgielskojezycznym,
"D: gdzie pana boli (po ang)
P: tu (2 po ang)) , dentysta wyrywa zab #2,
P: nie, to ten (10) mnie boli , dentysta wyrywa zab #10....

to tak w ramach jezyka angielkiego, dentysty, i
pacjenta polskojezycznego za granica
(pasuje jak ulal do mnie :))

iwon(k)a

16. Data: 2004-09-09 17:02:39

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> P: nie, to ten (10) mnie boli , dentysta wyrywa zab #10....
>
> to tak w ramach jezyka angielkiego, dentysty, i

A może dla zapracowanego stomatologa, ani płeć, ani gatunek (jak dla Abdu ;)
, ani to, że już następny z kolejki pacjent siedzi na fotelu, nie jest
najistotniejsze?
To tylko należy się modlić, aby w chwilach zmęczenia nie pomyślał, że jest
ginekologiem ;)
"wklada kleszcze i co tam jeszcze"
brrrrr :-))

pzdr

17. Data: 2004-09-09 20:38:53

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nurich" <n...@p...pierdu.com> napisał w wiadomości

> U mnie było podobnie, trzy wizyty i znieczulenie nie zadsziałało. Zamiast
do
> zwykłego stomatologa wybrałam sie więc do poradni chirurgii
stomatologicznej
> przy szpitalu. Tam zwykłe znieczulenie też nie działało, dali coś mocnego,
> ale mimo wszystko zwijałam sie i darłam na fotelu, ból niesamowity, jednak
> chirurg niczym się nie przejął: dwie pielegniarki trzymały mi głowę i
nogi,
> lekarka dłutowała. Koszmar. Ale ząbek usunięty i juz nigdy nie zaboli!
Potem
> oczywiście seria antybiotyków , gdyz okazało się że jest właśnie jakieś
> zapalenie kości. Radzę iść do chirurga i tam wyrwą mimo wszystko.

Brr toc to horror.A nie mozna bylo usunac w narkozie?

Magda

18. Data: 2004-09-09 21:52:37

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"_Mark_" <s...@o...pl> wrote in message news:chq208$63f$1@inews.gazeta.pl...
> A może dla zapracowanego stomatologa, ani płeć, ani gatunek (jak dla Abdu ;)
> , ani to, że już następny z kolejki pacjent siedzi na fotelu, nie jest
> najistotniejsze?

ale to nie byl kawal na zapracowanego dentyste:)

> To tylko należy się modlić, aby w chwilach zmęczenia nie pomyślał, że jest
> ginekologiem ;)

e, nie. zagldanie do jamy ustnej sie ma we krwi :))))

> "wklada kleszcze i co tam jeszcze"

palce na ten przyklad ;)))

iwon(k)a

19. Data: 2004-09-15 11:47:19

Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam się pochwalić, że piszę już do Was bez mojego zęba :)
Dzisiaj po 2 próbach znieczulenie zadziałało. 40 minut mało przyjemnej
grzebaniny i oto jestem - cała i zdrowa. Obyło się bez trzymania mnie w 3
osoby, jęczenia i tego typu atrakcji ;)

pzdr.
M. - godzinę temu siedząca na fotelu stom. :)

--
"Alteri vivas oportet, si tibi vis vivere!"

Brak czucia przy dotyku żołędzi
Migdałki i... guzek?
wirus? czy cos powazniejszego?
dna moczanowa?