niemily zapach z butow

1. Data: 2003-01-13 08:37:01

Temat: niemily zapach z butow
Od: "Trybik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam troche nietypowe pytanko,a nie wiem gdzie sie z tym zwrocic.
Czy sa jakies sposoby by usunac niemily zapach z butow. Problem dotyczy
miejsca pracy, w ktorym duzo sie chodzi i jest wymagane obuwie "robocze" ,w
tym przypadku pantofle.
Dzieki za jakies sugestie.

1. Data: 2003-01-13 08:55:38

Temat: Re: niemily zapach z butow
Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Trybik" <m...@w...pl> wrote in message
> Czy sa jakies sposoby by usunac niemily zapach z butow.

Proponuje stosowac,poza oczywiscie srodkami pielegnacyjnymi
do stop-kremy,dezodoranty,talki,takze specjalne dezodoranty
do obuwia( np:Scholl-fresh step shoe).

Adrianna
[nie mogę znieść myśli,że przestanę istnieć...]

1. Data: 2003-01-13 10:07:45

Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-01-13 10:10:59

Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-01-13 10:38:19

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybik" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam troche nietypowe pytanko,a nie wiem gdzie sie z tym zwrocic.
> Czy sa jakies sposoby by usunac niemily zapach z butow.

Kup spray Sholl'a do butów. Jeszcze lepsze efekty dają różne dziwne "olejki"
wkrapiane do butów - dużo dłużej działają, ale cięzko je kupić.
Jednocześnie nie polecam dezodorantów do stóp - owszem działają i dają dobre
rezultaty na parę godzin, ale mam wrażenie że potem organizm próbuje
nadrobić straty i "wyśmierdzieć" również zaległości.

J.

1. Data: 2003-01-13 10:38:55

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy sa jakies sposoby by usunac niemily zapach z butow. Problem dotyczy
> miejsca pracy, w ktorym duzo sie chodzi i jest wymagane obuwie "robocze"

Jest taka firma Scholl, ktora specjalizuje sie we wszystkim co jest
niezbedne do pielegnacji stop.
Niezbedne minimum aby sie calkowicie pozbyc problemu to:
-spray Scholla "Odour control" do stop,
-wkladki dezodoryzujace tez o tej nazwie "Odour control" - bo sa rozne,
jak masz jeszcze troche kasy to mozesz z tej serii kupic spray do obuwia.
Wkladki sa popielate- przykraja sie je na rozmiar buta- jest na nich
siatka rozmiarow narysowana,sa one przeciwpotne i dezodoryzujace. Powinny
trzymac swiezosc przez 3 miesiace (minimum2). Mozna je potem prac (w reku
lub pralce )psiknac sprayem do stop i dalej bedzie OK.
Do tego spray do stop- mozesz nim psikac i stopy i but wewnatrz i
wkladke po upraniu.
Szukaj spryu, ktory bedzie mial na czerwonym prostokacie napis"Nowy
system neutralizacji zapachu"- to nowsza generacja- milej pachna przy samym
psikaniu.
Wkladki kosztuja tak 12-14 zl a spray okolo 18-20.Ta firma jest w sklepach
kosmetycznych, Rossmannie, duzych marketach.Niebiesko-zolte opakowanie.
Mozesz tez kupic antyperspirant w gelu, ale nim nic nie psikniesz, ani buta
ani wkladki...
U mnie to skutkuje i u moich chlopakow tez :))

tu mozesz zobaczyc jak te opakowania wygladaja
http://www.valdi.pl/scholl.html
pozdrawiam Jola L-L

1. Data: 2003-01-13 11:02:55

Od: "Lena" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trybik <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:avttqp$8j4$...@n...gazeta.pl...
> [...]
dotyczy
> miejsca pracy, w ktorym duzo sie chodzi i jest wymagane obuwie

Moim zdaniem problem tkwi w tym, ze poca ci sie stopy i tu trzeba cos
zaradzic a nie psikac buty.Polecam puder 'Antypot'(kupisz w kazdej
aptece), pudruje sie nim stopy-dziala ,stosuje go moj maz i nie ma
zadnych problemow z niemilym zapachem z butow.

--
Lena
L...@n...wp.pl

1. Data: 2003-01-13 11:19:56