nieoryginalne perfumy w sklepie !?

1. Data: 2005-08-22 09:20:17

Temat: nieoryginalne perfumy w sklepie !?
Od: "Now" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Kupilem jaki czas temu w perfumerii 50ml perfum Zegna. Oryginalnie zapakowane,
folia, kartonik wszystko bez zarzutu ale po okolo 10 dniach zauwazylem ze ta
delikatna nuta zapachowa ktora tak podobala mi sie przy zakupie znacznie oslabla
i jest pawie niewyczuwalna. Trwalosc zapachu tez pozostawia duzo do zyczenia.
Dla pewnosci zmienilem perfum na inny, po 3 dniach przerwy nie zauwazylem
poprawy, nadal pachnialo bardzo przecietnie. Wczesniej sobie tlumaczylem ze
zmysl wechu przyzwyczail sie i juz tak nie reaguje jak na poczatku.
Czy myslicie ze moze to byc przypadek zakupu w sklepie nioryginalnego produktu ?
W takim razie jak odroznic oryginalny od podrobki ???

--
Now

1. Data: 2005-08-22 09:35:02

Temat: Re: nieoryginalne perfumy w sklepie !?
Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Now napisał/a w news:67da.00000dc1.430998d1@newsgate.onet.pl:

> Dla pewnosci zmienilem perfum na inny,(...) W takim
> razie jak odroznic oryginalny od podrobki ???

Każdy perfum to podróbka. A może podrób?

--
mips

1. Data: 2005-08-22 10:42:29

Temat: [ot]Re: nieoryginalne perfumy w sklepie !?
Od: "Alveaenerle" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Każdy perfum to podróbka. A może podrób?

jak nie masz do powiedzenia nic poza kasliwa uwaga to sie moze lepiej nie
odzywaj.

m/k

1. Data: 2005-08-22 12:00:40

Temat: Re: [ot]Re: nieoryginalne perfumy w sklepie !?
Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alveaenerle" <...@...pl> napisał(a):

> jak nie masz do powiedzenia nic poza kasliwa uwaga to sie moze lepiej nie

> odzywaj.

to nie była kąśliwa uwaga, lecz stwierdzenie faktu. "perfum" nie jest
perfumami, a czym jest, tego najstarsi ludzie we wsi nie wiedza...

-- kasica

1. Data: 2005-08-22 12:45:07

Od: "sali" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> to nie była kąśliwa uwaga, lecz stwierdzenie faktu. "perfum" nie jest
> perfumami, a czym jest, tego najstarsi ludzie we wsi nie wiedza...

Jezeli nie zrozumialas pytania zadanego przez Now, tylko z powodu jednego
bledu - to z Toba jest chyba cos nie tak? Moze masz dyslekcje i klopoty ze
zrozumieniem tekstu czytanego?

1. Data: 2005-08-22 12:49:45

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał(a):

> to nie była kąśliwa uwaga, lecz stwierdzenie faktu. "perfum" nie jest
> perfumami, a czym jest, tego najstarsi ludzie we wsi nie wiedza...

A gdzie Now uzywa slowa ,,perfum'' w mianowniku? ,,50ml perfum Zegna''
jest imho calkowicie poprawne. W temacie postu tez.

th

1. Data: 2005-08-22 12:50:13

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a):

> A gdzie Now uzywa slowa ,,perfum'' w mianowniku? ,,50ml perfum Zegna''
> jest imho calkowicie poprawne. W temacie postu tez.

No dobra, widze gdzie ;)

th

1. Data: 2005-08-22 13:26:18

Od: "/Agalay" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sali" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jezeli nie zrozumialas pytania zadanego przez Now, tylko z powodu jednego
> bledu - to z Toba jest chyba cos nie tak? Moze masz dyslekcje i klopoty
(..)
~~~~~~
jak juz sobie tak wytykamy wszystko, to nie chodzilo Ci przypadkiem o
dyslekSJE? :))))
Pozdro

1. Data: 2005-08-22 15:35:26

Od: Lady Huncwot <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Alveaenerle napisał:

> jak nie masz do powiedzenia nic poza kasliwa uwaga to sie moze lepiej nie
> odzywaj.

A Ty po co się odzywasz w takim razie?

1. Data: 2005-08-22 17:20:53

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Now" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy myslicie ze moze to byc przypadek zakupu w sklepie nioryginalnego
> produktu ?

Ja osobiscie w to watpie. Moze to byc sprawa przyzwyczajenia sie zmyslu
wechu do zapachu i/lub wietrzenia zapachu z zle zamknietej buteleczki.
Dziwne jest to, ze tak szybko...moze idz do innej perfumerii i porownaj
opakowania?
Nie porownuj z testerami, bo te zwykle sa mocniejsze.
Mnie osobiscie juz nic nie zdziwi, ale watpie, by podrobka znalazla sie w
renomowanej perfumerii.
Pozdrawiam Hafsa

Problem z włosami
kosmetyczka..boje sie pojsc ;(